Missä X?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Pertti K, 26.1.2007.

  1. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Olisiko jossain vielä elossa NL-120 New Yorker -74, autoa en ikinä omistanut, mutta työni puolesta ajelin sillä joskus. Ensimmäinen Usa-auto mitä ikinä ajoin.
     
  2. met59

    met59 Gearhead

    Onko tietoa 67 Ford LTD:stä rek nro BSN-38?
     
  3. Jordan

    Jordan Gearhead

    Tietoa Oldsin custom cruiserista, nub 66. Meni enkä 5v sitten ukolta vaihdossa pk-seudulla vaikuttavalle kauppiaalle. Aikoinaan kun tarjos mulle et osta poika toi ku kortin saat. Saat sen markalla :eek: Enpä site tajunnu :-?

    Meiltä lähtiessä historia n10v ajalta tiedossa, isäukko toi ite maahan...
    Väriltään kohde on vaaleen sininen...


    -Jori-
     
  4. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Tais olla vuosi sitten täällä Lappeenrannassa myynnissä. Muistaakseni 1500€ pyyntiä. Paku ja 307cid+th200 tekniikalla. Enpä sitten kerennyt muuttokiireiden takia käydä katsomassa.. :-?
     
  5. Jordan

    Jordan Gearhead


    Juup, kyllä täsmäis... Sillon ku lähti taloudesta, niin oli ainaki siistissä kunnossa, eikä vikojakaan ollu. Tosin, karvahattumallihan se oli...
     
  6. minkkinen

    minkkinen 1st gear

    mistä saa selville auton entiset omistajat?
     
  7. electra1

    electra1 Gearhead

    AKE;n asiakirjapalvelusta saa tilattua vanhat rekisteriotteet, ja kyllä ne palvelunumeros ainaki ennen kertovat entisten omistajien nimet...
     
  8. keijo kesoil

    keijo kesoil 1st gear

    kiinnostais tietää ovatko enää hengissä:
    JZT-51 RAMBLER CLASSIC 65/66 tumman vihreä 4d, oli mulla n.93-94
    JXP-48 DODGE DART 65 sininen 4d ,oli mulla 92-94
    HL-110 BUICK ELECTRA 62 musta 4d ,oli mulla 95
    NF-254 OLDS STW 80 vaalean ruskea,oli mulla 97-99
     
  9. Kalkkuna

    Kalkkuna Gearhead

    Mulle tuli AKE:sta viimeviikolla yhdestä autosta selvitys kun paperisena tilasin. Yksi moniste ja 18,60€ lasku.
     
  10. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    Mitäpä kuuluu mun teinirakkaudelleni Plymouth Satellite rek.NKX-72. Väri oli "taivaan sininen" ja vieläpä muistaakseni 2d ht. ?? Taispa olla ihan 440 koneellakin vielä.

    Oli myynnissä enkä ehtinyt aikanaan( noin 10v sitten) väliin, laatikkokin silloin reistaili, sitten vuosia myöhemmin, ehdin ostaa itselle jo toisen ameriikan pirssin ja tuurillapa tuo silloin taas lähti uuteen osoitteeseen..ehkäpä joskus vielä hyvällä onnella tämän kohtaisin :)

    Entäpä vanhan tuttavan avo fury JUO-84 ?? onko missään hengissä tämä enää?
     
  11. Löyly

    Löyly 1st gear

  12. Piru

    Piru 1st gear

    XAN-667 Dodge Dart -67 4d,mahtaako olla vielä liikenteessä?Tuolla rekisterillä liikenteessä 80 luvulla,ilmeisesti vaihtunut toisiin kilpiin jossain välissä.Oli silloin joskus Musta,sinisellä sisustalla.Isän entinen käyttis.
     
  13. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Onkohan tästä Caminosta mitään havaintoja?

    [​IMG]


    isompi kuva:
     
  14. luppes

    luppes 1st gear

    Seuraavat kiinnostaa:
    -66 tai -67 ford Fairlane GTA 2d ht 390 cidd reknro BDG -5
    oli eka jenkki jolla ajoin, myynnissä Helsingissä 70 luvulla.
    -64 ta -65 Valiant rekkari ALL-1 ensimmäisiä kustom maalauksia 70 luvulla
    ja vielä Plymouth Fury III -65 4 d ht 318cid, vihreä pienet hopeiset liekit etuloksujen takareunassa , oli käytössä 70 luvun loppupuolella
    jos joku teittää näistä jotain niin ilmoittele.

    - Luppe -
     
  15. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Onkohan tämä kaksiovinen?
    Jotenkin muistelisin nähneeni viime kesänä, jonkun vastaavan oloisen rekkarin Valiantissa. Minäpä tarkistan ottamiani kuvia ja jos on sama, niin pistän kuvat tulemaan sinulle.

    www.kilvet.com sivuston mukaan kyseiset kilvet ovat Golfissa.
     
  16. luppes

    luppes 1st gear

    Joo Vallu oli kaks ovinen, väri oli silloin valkoinen ja siinä oli vihreä
    kuvio maalaus joka kiersi ovien luukkujen ja loksuojien reunoja.

    - Luppe -
     
  17. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Pari exää on kans hieman hukassa,
    78 camino, metallimusta Knight malli NMK-63, viimeinen havainto seinäjoelta joku vuosi sitten. Mun eka jenkki :lol:
    65 GTO, NUO-47 meni turkuun tai länsirannikolle, lienee nykyisin vaaleansininen? Matkamuisto Kaliforniasta.
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    NO ÄÄLIÖ TASSÄHÄN OLIS TARKOITUS ETSIÄ ILMAISEKSI AUTOJEN TAUSTOJA!!!! AKE RYÖSTÄÄ!!!
     
  19. chevy355

    chevy355 1st gear

    valkoinen -63 lincoln. not-94 tais olla rekkari.
    omistin sen vuonna -94 , jäi sen vuoksi rekkari mieleen.
    piti myydä aikonaan ku olin pa ja työtön.
    laitoin koneen, ohjaustehostajan ja perän kuntoon siitä.
    samalla kun koeajoin perää niin laatikko levis...tarkemmin sanoen
    1 lähti autuaammille moottoriteille.
    pakko ykkösellä tosin toimi.
    kyllä vitutti köyhää silloin...ja vieläkin vituttaa sen myynti.
    oiskohan auto myynnissä??? 8)
     
  20. BJV-8

    BJV-8 Gearhead

    Veikkaisin et kyseinen laite tällähetkellä allekirjoittaneella kaikki muu natsaa, mut kone 400+huuhtelupumppu sekä väri vaihtunut.

    Ollut 2/1995 kromi&powerissa esillä.
     

Kerro tästä muillekin!