Mistä 904?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Aspenisti, 8.4.2006.

  1. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    On tämä vaikeaa, ei löydy mistään tomaattia, purkaamoillakin valittelivat että purkavat nykyään jotain 90-luvun vehkeitä joiden tomaatit ei käy Aspeniin. Ja kun sitten SouthWestTradelta kysyin, että entäs jos tehdään niinpäin että he ostaa minulta koko auton, niin tuli tiukka EI.

    Joten minulla on siis laatikkovikainen aspen, jota ei saa myytyä kenellekään, ja johon ei saa mistään uutta laatikkoa. Ja ulkona, jossa se pitäisi korjata, sataa räntää. :(
     
  2. LilRedTruck

    LilRedTruck 1st gear

    Voisithan korjauttaa oman laatikkosi?
    Kysy esim. Kauno Koskinen Oy Hartola puh. 0400-843083
     
  3. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Miksi ihmeessä maksaisin hommasta, jonka osaan tehdä itsekin? Ja milläs minä saan sen auton Kangasniemeltä Hartolaan? Hinausliike otti 170 euroa jo väliltä Mli - Kn. Tai jos pistän puulankoneen ottamaan laatikon irti, niin sitten pitäisi kuitenkin kuskata se laatikko Hartolaan ja takaisin. Siis jos nyt oletamme, että laatikko on korjattavissa. Kyseinen Koskinen arveli turbiinin kaulan haljenneen, kun hänelleKIN muutama päivä sitten soittelin.
     
  4. Z11

    Z11 Gearhead

    Aspen Lappalaisella on toimivia laatikoita järkihintaan....
     
  5. Dusteriduu

    Dusteriduu Gearhead

    Tarviitko laatikkoa kuutoselle vai kasille? Mulla olis ylimääräinen kuutosen laatikko, kunnosta ei ole varmaa tietoa, mutta ajosta irroitettu.
    Vakioturbiinikin löytyy.
    Kangasniemelle ajan joka päivä...
     
  6. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Kasille. Etkö huomannut ostoilmoitustani ostopalstalla ja Aspeneitten myynti-ilmoitusta myyntipalstalla?
     
  7. LilRedTruck

    LilRedTruck 1st gear

    Sorry tyhmyyteni mutta miksi et edelleenkin korjaisi/korjauttaisi omaa laatikkoasi? Jos joka tapauksessa teetät vaihdon jossain ei lisä kulu laatikon lähettämisestä vaikka matkahuollolla maksa kuin pari kolme kymppiä ja sinulla on ehjä uusilla osilla tehty laatikko eikä käytettyä huonolla tuurilla lähes yhtä huonoa laatikkoa kuin entinen. Osat maksaa aina teit itse tai teetät jollain joten siinä ei suurta eroa synny. Kun osaat itse korjata on se tietysti halvin vaihtoehto silloin vaan on odotettava kevättä ja lämpimiä päiviä.
     
  8. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    No juuri tuon odottelun takia. Ei huvita jättää autoa korjaamon pihaan sään ja vandaalien armoille monen viikon ajaksi. Ja syntyy siinä eroa, jos vika on jossain parin euron arvoisessa tiivisterinkulassa, jonka vaihtoon menee niitä 50 e hintaisia tunteja yksi tai useampi. Plus että asun eri paikkakunnalla enkä ole vielä keksinyt miten olla kahdessa eri paikassa yhtä aikaa.
     
  9. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    No toivottavasti hän sitten joskus vastaa kysymykseeni että mikä se hinta on euroissa. Tosin olemme kyllä enemmänkin keskustelleet siitä, että myyn hänelle kaikki 3. Tai siis keskusteltiin kunnes homma alkoi tökkiä kuljetusongelmaan, minä pystyn siirtämään lähinnä vain sen ainoan ajokuntoisen. Ja hänellä taas tuntuu aika menevän synttäreillä ja hautajaisissa ja ties missä niin ettei tule yv vastauksia.
     
  10. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Niin tohon vielä selvennyksenä, että tokihan se on tarkoitus korjata (jos en saa autoja kaupaksi) sen jälkeen kun olen saanut ensin sen auton liikenteeseen toimivalla laatikolla. On näitä tomaatteja poksahdellut ennenkin, ja normaali menettely on ollut
    1. nostan toimivan laatikon auton takakonttiin
    2. ajan korjaamolle jos se autossa oleva laatikko on vielä jotenkin hengissä, jos ei niin sitten tietysti mennään hinausuton avulla.
    3. korjaamolla vaihdetaan viallinen laatikko siihen toimivaan
    4. ajelen takaisin kotiin viallinen laatikko takakontissa, nostan pois ja korjaan sen sitten kun ennätän, jotta olisi taas toimiva laatikko kun seuraavan kerran poksahtaa se autossa kiinni oleva.

    Nyt vain on se ongelma, että ei ole yhtään irtolaatikkoa, kumpikin on tukevasti moottorissa kiinni ja moottorit autoissa kiinni. Ja kun tarkoitus on vielä saada nuo autot tai ainakin osa niistä myytyäkin... Ja tuon laatikkovikaisen kanssa ei nyt oikein joutaisi odottelemaan kuukausitolkulla, kun katsastusaika alkoi jo viime kuussa, ja normaalisti haen sen leiman (tai vikalistan) heti ekana päivänä, minä en ymmärrä niitä kuppailijoita ja nysvääjiä jotka jättää kaiken viime tippaan.
     
  11. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Voisitko olla levittelemättä perättömiä juttuja? Kyseinen vantaalainen ilmoitti juuri, että ei ole ehjää eikä edes rikkinäistä. Siis minun autooni sopivaa, muista en tiedä eikä EVVK.
     
  12. Z11

    Z11 Gearhead

    Tähän käy suomalainen sananlasku, että nopeat syövät hitaat...
     
  13. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Muistaakseni kyselin häneltä 1. kerran jo ennen kuin sinä hänet mainitsit, joten aika nopea mielestäni olin, mutta en kai sitten riittävän nopea... :-?
     
  14. Coronet -73

    Coronet -73 3rd gear

    Kylläpä taas tehdään yksinkertaisesta asiasta vaikea... :lol:
     
  15. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    No ei tehdä enää, korjasin laatikon ja kävin kats konttorilla hakemassa leiman. Ja tuli tuossa käytyä autoliikkeessäkin kysymässä, paljonko hyvittäisivät jos ostaisin ihan upouuden auton. Mazdasta saisin satasen, Aspenista tonnin. Kuis se nyt näinpäin nykyään? :eek:
     
  16. Aspenisti

    Aspenisti 1st gear

    Ja tuossa äsken se liikeen myyjä soitteli ja nosti Mazdan arvon 900:aan, tässäkin näyttää tulevan yksinkertaisesta asiasta vaikea.
     

Kerro tästä muillekin!