mistä flakemaalit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kotr, 21.11.2014.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Nyt pitäs saaha piristystä syysiltoihin ja huutavan väristä flakemaalia totken kattoon. Siis todella räiskyvän väristä vaikapa vihreetä? Isolla flakella.
     
  2. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  3. kotr

    kotr 3rd gear

    suunnitelmat vähä muuttu.

    aikonaan kaveri tilannu jostakin kolme pussia hologrammi"pölyä" sininen,vihree ja punanen. vihreä mitä tarvisin on hukkunut. Mistähän tuota pölyä vois kysellä? on käsittääkseni,niin hienoa,että tulee normi ruutan läpi lakan seassa.
     
  4. M

    M Gearhead

    Kysyitkö jo Alasalmelta? Tai sitten SP-Automaalit niminen firma.
     
  5. ilefix

    ilefix 1st gear

    colornet.fi
     
  6. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    carpaintcenter.fi
     
  7. f34

    f34 Double Gearhead

    automaalit.net
     
  8. kotr

    kotr 3rd gear

    No kiitos näistä! Eiköhän nyt löydy jonku sortin pulveria! Saahaan säihkettä tähän syssyyn!!
     
  9. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    Siis tarkoitatko "pulverilla" kenties helmiäistä tai candya eli sävytettyä lakkaa ?? Helmiäinen menee vähän pro-värikaupan puoleen mutta candya saa lähes joka automaalikaupasta ainakin tilaamalla.
     
  10. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

    siis täh... helmiäinen pro värikauppa... kerro ihmeessä lisää..
     
  11. Chevyman113

    Chevyman113 1st gear

    En tiedä PK-seudusta, mutta mitä nyt olen yrittänyt asiaan perehtyä muutaman vuoden, en siis todellakaan alan ammattilainen, mut ei täällä Turku seudulla ainakaan helmiäistä löydy joka putiikista, johtuiskohan siitä et tuntuu olevan tällä hetkellä taas candy se juttu, vaikka old school kimalteet tulevatkin kovaa vauhtia muiden perässä, kuten just helmiäinen ja flake. Saattaa olla et olen väärässä, mut tämä on miten olen itse asian nähnyt, kun harakka olen ja hulluna kaikkeen kimaltelevaan niin flake ja helmiäinen liki syräntä :D
     
  12. WBBC

    WBBC Double Gearhead

  13. rapa-ripa

    rapa-ripa Gearhead

Kerro tästä muillekin!