Mistä hyvä TH350?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja junkyard dog, 25.10.2007.

  1. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Oisko vinkkejä kellään, mistä kannattaisi kysellä laatikkoa SBC:n perään. Haussa olisi varmatoiminen vakioloota kohtuuhintaan(onko mahdoton vaatimus). Tiedän, että myyntipalstalla noita on harva se päivä kaupan, mutta haussa olisi nyt TOIMIVA loota ilman epäilyjä. Ostetaan palstalle en oo vielä pistäny ilmotusta, koska tarjonta on oletettavasti laajaa ja vaihtelevan laatusta.
     
  2. Funky-Olds

    Funky-Olds 3rd gear

    Osta sellainen loota jonka voi käydä koeajamassa ja purkaa sit pois samantien..... Näin minä oon tehny.. :eek:
     
  3. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Onko tuo tae varmasti toimivuudesta?
    Minullakin on varastossa yksi TH350 (olds), joka on suoraan ajosta otettu alta. Itse sen auton ajoin ja ei luista yms. mutta silti tekisin siihen remontin, jos olisi tarve se autoon laittaa. Turbiinihan siinä hajosi (metal-flake öljyt).
     
  4. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Eihän sulla taas seitensatanen posahtanu :eek:
     
  5. vitoni

    vitoni 1st gear

    racers place, nettisivuillakin on jotain 350 laatikoita :)
     
  6. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Tai osta projektiloota ja vie korjattavaksi... Sit toimii...
     
  7. Antti P

    Antti P Gearhead

    Olis toimivana pois otettu TH350 ja TH200 jos joku tarvii...
     
  8. PauliP

    PauliP 1st gear

    Asentajakin saa hyvän laatikon rikki, ja sitten se olikin paska laatikko. Joskin kyllä myyjiäkin on monelaisia, ihmetyttää että miten joku voi myydä "hyvin toiminutta" laatikkoa joka on täysin palanut.
     
  9. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Ei posahtanu seitensatanen enää remontin jälkeen, vaan tuli vaihdettua erilainen kiesi, joka kaipaisi laatikkoa.
     
  10. VesaR

    VesaR 1st gear

    8)
     
  11. Chevy59

    Chevy59 3rd gear

    Aijjaa,mihin päin airi meni,mitä sait tilalle?
     
  12. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Bel Air lähti takasi sinne teillepäin eli Yli-Vieskaan. Vaikutti ihan asia jepeltä ostaja. Itelle hommasin -57 Bel Air 2d sedanin, johon nyt tarviis sitä lootaa.
     
  13. Belair58

    Belair58 1st gear

    US parts myy ainakin muistaakseni 600e on pitkää ja lyhyttä häntää itse ostin tuolta kun oli kiiru :lol:
     
  14. Hai

    Hai Double Gearhead

    TCI311038 TH350 TURBO SIZZLER TRANS. 675€ Lisää KAUPPAKASSIIN
     
  15. ViLU

    ViLU Gearhead

    Kumpi sitten on parempi vaihtoehto. Mexicaanin korjaama loota ála TCI vai sitten joku suomessa kasattu?

    Itse olen laatikon tarpeessa viimeistään kesällä, joten on talvi aikaa miettiä ostanko TCI:n Sizzlerin vai suomessa täysin kunnostetun lootan...
     
  16. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Niinpä, onko tuo Sizzleri muuten täysin vakiota vastaava vai minkälainen, onko kellään tietoa?
     
  17. rocketman

    rocketman Gearhead

    Väitäisin, että kuka tahansa "asiansa osaava ja asiaansa rakastava" ammattilainen tekee varmaa jälkeä, oli se sitten mistäpäin maailmaa tahansa. T350 ei ole niin vaikea vahvistettava.

    Noissa sizzlereissä yms täytyy muistaa, että homma on siellä iso business, ne ei tee hyvää halvalla vain tukeakseen toisten harrastusta.
     
  18. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    TCI:ltä yli 1000e laatikot kestää jo isolohkon tehot. 650e lodju, vakio pikkulohkon jos sitäkään... Näin olen kuullut puhuttavan. :odroll:
     
  19. rocketman

    rocketman Gearhead


    TH350 on suunniteltu alunperin muskelipikkulohkojen perään, joten ois se kumma, jos ei se tci:n jäljiltä enää pikkulohkoa kestäis.
     
  20. chevy 34

    chevy 34 Gearhead

    Tuossa halvemmassa TCI:n TH350 lootassa heikommat osat kuin yli 1000e lootassa. mm. kitkalevyjä vähemmän, shift kittiä tuskin on. Mut tosiaan suomessa jälkikäteen korjattu/vahvistettu loota kestää jo ihan mukavasti tehoja.
     

Kerro tästä muillekin!