Mistä Kuopiossa Fusiblelink-piuhaa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Rocket engineer, 17.9.2008.

  1. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

  2. Damned

    Damned Gearhead

    Kysyit jo Hirasta? Kuopion Varaosakeskus? Savon Diesel?
     
  3. rasse

    rasse 1st gear

    Aktiivista toiminta.... :lol: :wink: Kyll se siitä....
    Jollei Kekkoslovakista löydy niin sitten kyllä itse tilaisin ihan Rock-autosta...
    http://www.rockauto.com/
     
  4. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Joo nuo suunnittelin huomenna aamusta soittelevani läpi. Mietin vain, että jos joku on täälläpäin moista jostain hankkinut, niin säästyisi ei-oo-soitot paikkoihin, "joissa moisesta ei olla koskaan edes kuultu"..
     
  5. Damned

    Damned Gearhead

    Mjep. Itelläkin jäi aikoinaan fusible linkkien kysely tuolle "kysyn huomenna"-asteelle kun vika löytyi muualta, mutta nuo paikat oli listalla. Savon Diesel toimittaa Puijon Autohuollolle jenkkiosaa, ja Kuopion varaosakeskus tilaa tavarat US Partsista. Hirassa taas on luultavasti Kuopion kattavin autosähkötarvikevalikoima.
     
  6. Timmo

    Timmo 1st gear

    Myös Volttikadun AD-vammaosasta saa US-Partsin kamppeita tilauksesta.
     
  7. Damned

    Damned Gearhead

    Löytykö niitä jostain?
     
  8. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear


    Ei. Pitänee toteuttaa isoilla 50A ja 100A sulakkeilla ja isoilla sulakepesillä, jotka vedän rintapeltiin.

    V-mäisessä lokosessa lämpösuojan takana pakosarjan lähellä lie tuo kiinnitys. Ei ole ollut motivaatiota ruveta säpeltämään, kun on muita autoja ajossa. Pitää uittaa auto talliin ja irrottaa pakoputki, välilaipasta lähtevä EGR-putki (todella EGR saa sauhunsa välilaipalta pakosarjan ja pakoputken välistä Olds-Diesel D3 -koneessa!), välilaippa, lämpösuoja, jolloin startin yläpultit pistaessa shimmit lie tippuvat veke.. eli Startti irti kokonaan yms.

    Aika sätös gynekologeja varten sinne sähkönsyöttöön on tehtaalla suunniteltu. :mad:

    Bensa 307-koneessa vastavassa paikassa on tilaa vaikka tanssata - kun se typerä EGR-viritys uupuu ja lämpösuojaa ei ole.
     

Kerro tästä muillekin!