mistä kutistin/venytin peltihommiin ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja cuda69, 15.1.2014.

  1. valpas

    valpas Gearhead

    Nyt olen kaikenlaista millin sinkitystä väännellyt. Minulla on se itse tehty isokitainen, joka pelaa hienosti niissä tilanteissa, mihin sen leuat sopii. (Kutistinta tarvin pääasiassa. Venytys onnistuu muutenkin).
    Olen tullut siihen tulokseen, että jossain vaiheessa hankin tuollaisen laitteen, mikä on Remmivedolla. (toden näköisesti pelkästään leuat, ja sitten itse rakentaen rungon?)
    Nyt tiedän, miksi voi sanoa, että koittakaapa omalla koneellanne sama.....:)
    Menee ehkä jonkun mielestä hifistelyksi, mutta minulla alkaa olla niin paljon pieniä kuppimaisia kappaleita, että siinä eron huomaa. Toki noilla nykyisilläkin pystyy tekemään paljon, mutta joutuu tekeen tiukat paikat vähän hankalamman kautta.
    Jos tekee vain lokasuojan reunoja, niin se pikkukutistajakin on ihan riittävä laite.
    Lokasuojan kaaria tehdessäni en käytä kanttikonetta. Tosin mulla ei sitä vielä olekkaan..... Kulmarautojen välissä olen ne kantit tehnyt, mitä olen tarvinnut. Mun pelleissäni tahtoo olla vain mutkia. Kanttikone on sitten joskus semmonen Remmivedon Magneettikone.
     

Kerro tästä muillekin!