Mistä löytäisin kapselin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja autoilija, 25.10.2002.

  1. autoilija

    autoilija Gearhead

    Niin,Ram Vanissa on luultavimmin(on ainakin kryslerin merkki) alkuperäiset alumiinivanteet ja keskellä pulttien suojana irroitettava alumiinikapseli,eli yksi on hävyksissä mistä kannattaisi järkevimmin tiedustella?Auto on vm-89,saahan sen tietty vaikka teetettyä kun ei ole kovinkaan monimutkainen.
     
  2. Christoffer

    Christoffer Gearhead

    Kokeile aro-yhtymää.
     
  3. autoilija

    autoilija Gearhead

    Sieltä varmasti mutta olisko muuta väylää metsästykseen?
     
  4. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Jenkeissä on liki joka kylässä rengaskauppa joka myy myös kapseleita, viime reissulta toin kaverille 85 Ram pikkariin orkkikset kapselit Hub Cap Annielta Atlantan läheltä. Valikoima liikkeessä oli järisyttävä ja tuommoiseenkin vehkeeseen löytyi sarja ihan vaan tiskiltä kysymällä, äijät tiesi mistä on kyse ihan ilman kirjoja ja kataloogeja. Hinta tais olla $60 sarja, tulivat matkalaukussa ilman muita kuluja. Eli joku jenkeissä reissaava vois auttaa?
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kts. esim. Googlesta: Annele Sahala`s homepage!
     
  6. KajS

    KajS Gearhead

    No jopas sattui, mulla on kolme pässin kuvalla varustettua napakuppia ja yksi tarvike.

    Jos saadaan kuva niistä sun napakupeista, niin laita se sun tarvikemalli postiin, niin saat multa alkuperäisen. Jos se siis on samaa mallia kun ne mun kupit.

    Ai että olenko hölmö vai tyhmä? En, mutta sitten maanteiden kaunistuksena olis yksi täydellisempi Dodge kun nyt on kaksi vajaata.
     
  7. autoilija

    autoilija Gearhead

    Mistäköhän sä nyt puhut?Lähetät siis multa puuttuvan kapselin minulle ja ajat sitten itse kahdella?Mun pyörissä lukee vain krysler..mikä tarvike?Kaveri ostikin juuri digikameran saan ehkä kuvan lähetettyä lähipäivinä,parempi sulla kaksi ja mulla neljä.
     
  8. KajS

    KajS Gearhead

    "parempi sulla kaksi ja mulla neljä."

    Niin juuri, pienenä ja isompanakin halusin rinnejeesukseksi joka auttaa kaikissa suksenkääntöhommissa ja pyrin laajentamaan tätä toimintaa autoihin.

    Siis jos ne sun napakupit on sellaiset kun mulla, saat yhden. Laita se kuva joskus.
     

Kerro tästä muillekin!