Mistä myymäläauto?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Fargo, 12.11.2007.

  1. Fargo

    Fargo Gearhead

    Kun täältä löytää vastauksen melkein kaikkeen aina niin sanokaas mulle joku hyvä vinkki mistä saisin myymäläauton?

    Saa olla vanhakin mutta pitäis olla siis toimiva ja käyttökuntoinen, ei mitään tyhjää hylsya tai matkailuautoksi raiskattua haeta.

    Ei tietenkään ole oltava rekisteröity ja katsestettu uusilla renkailla suoraan ajosta vaan joku 70-80 lukuinen ehjä laite.

    Vinkkiä yyveenä vaikka.
     
  2. fe390

    fe390 Gearhead

  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Eiköhän Fargolle tuo ole jo tuttu juttu!! Kun muutenkin tuntevat toisensa....
     
  4. juhapih

    juhapih Double Gearhead

    Tampereen teiskossa lopetti juuri syksyllä yksi yrittäjä. En muista nimeä, mutta kyselemällähän se selkiää...
     
  5. mie

    mie Gearhead

  6. jenkkijuuso

    jenkkijuuso Gearhead

  7. Fargo

    Fargo Gearhead

    Kiitoksia osallistuneille, vaan ei vielä ole löytynyt. Kyselkää ihmiset toki jos on joku edes keltä kysyä.

    Joo, noi nettiautossa/koneessa olevat on tutkittu kyllä, tuossa yhdessä ei ole mitääs sisällä. Ja siellä kylähulluissa samaa pulmaa kun ovatten asuntoautoporukkaa, mun pitäs löytää auto jota ei oo viel purettu...

    Ja joo, vankkurin tapaus on tiedossa. On mulle tuttu virma hyvinkin, sieltä poistuva kalusto ei ole ihan sitä mitä haen. He luopuvat 90-lukuisista autoista ja mä kaipailen 70-80 lukuisia. Tai kelpaahan se vaikka 2000-luvulta jos vaan hinta on 70-lukua.....

    Ei siis ilman tartte saada muttei oo kympin budjettiakaan.
     
  8. -ola-

    -ola- 3rd gear

    joensuussa kuusankoski oy:npihalla on sinne siirretty myymälä auto. varamaan ois kohta mahdollista ostaa. ois ainakin edullinen.. siis ihan ehjä peli, menee muuten sulattoon jos ei joku käy sitä, ihan 80 lukuinen oikea myymälä auto.
     
  9. VSOP

    VSOP Gearhead

    Porvoon kupeessa Hamarissa myymäläauto lopetti toimintansa menneenä kesänä. Kysäise omistajalta, missä auto mahtaa olla p. 019 575 3381.
     
  10. Fargo

    Fargo Gearhead

    Kuusakoski Oyn pihalla oleva auto ei ole myytävänä ja porvoossa ollut on myyty eestiin.

    Kiitos näistä mutta vielä ei ole löytynyt.
     
  11. cam68

    cam68 1st gear

    tohmajärvellä olis yksi.. näen sitä viikottain ja ollut ajossa joitain vuosia sitten.. en tiedä sen enempää kunnosta mutta ilmat näyttäis olevan renkaissa ainakin.. tiedän/tunnen omistajankin ja voin kysyä kun seuraavan kerran nään..
     
  12. Fargo

    Fargo Gearhead

    Jos viitsit niin kiitos. Pistä yyveetä kun tiedät.
     
  13. kmovat

    kmovat 1st gear

  14. mie

    mie Gearhead

    Aikoinaan tuli ajettua aika usein tuosta Nisosen puodin ohi ja, taisi olla aikalailla samantyylinen kuin aiemminlaittamassani nettikoneen linkissä, eli 80-luvun alkupuolta ja voisi olla mahdollisesti mersu, koska kaupan takana pötköttelee elämänsä ehtoopuolelle ehtinyt saman kaupan vanha varmaankin 70-luvun alun mersu-kauppa-auto.
     
  15. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    Ne kaupan takapihalla makaavat raadot näyttää kyllä siltä että saattaa olla melkonen urakka laittaa liikenteeseen, ainakin se pienempi/vanhempi, mutta jos nisonen myy sen mikä on vielä liikenteessä niin mikä ettei... :p

    Kesällä muuten töissä kun Mäntyharjulla pyörin, niin näin pitkästä aikaa myymäläauton, viimeks olin nähny liikenteessä vissiin joskus polven korkusena :eek:
     
  16. TeuvoSlam

    TeuvoSlam Gearhead

    Ei muutaku hukkaputki kiertoon... :D

    Scanialle jotai käyttöä

    cruiserille..
     
  17. freetime-cruiser

    freetime-cruiser Double Gearhead

    No elä ny s**tana miulle sitä kauppaa, just isäukon kanssa mietittiin että pitää talveks vissiin tehä kahelle autolle talli tohon navetan päähän, kun noita 4-pyöräsiä on siunaantunu 8 kappaletta ni eivät mahu enää sisälle :mad:
    Ja huomenna tulee taas yks lisää... :lol:
    Ja pitäs toi rodi-rojektikii saaha tuolt hangesta katon alle :-?
     
  18. twelve

    twelve 3rd gear

    Yleensä noista 70-l kärryistä (bussit jne) menee ne paineilmasysteemit (jarrut ym) uudelleen rakennettaviksi, mut Fargo varmaan tietääkin jo sen..? Itsekin katselen aina silloin tällöin jos sais jonkun hyväk. linja-auto / myymäläauto / asuntobussi -projektin tuohon pihalle naapureiden silmän iloksi :)
     
  19. Fargo

    Fargo Gearhead

    Kyllähän mulle nuo vanhat raskaan kaluston edustajat on tuttuakin tutumpia vehkeitä. Pikku ikäni peuhannut niiden kanssa.
     
  20. cam68

    cam68 1st gear

    ihan unohduksissa ollut sun myymäläauton tarve.. kun lupasin tiedustella.
    vieläkö tarvetta? nyt olis mulla puh.num.
     

Kerro tästä muillekin!