Mistä peltisarjat Sysleriin??

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja jussi68, 4.6.2009.

  1. fusku66

    fusku66 1st gear

    Sysler -59

    nyt ois konkareiden apu tarpeen, mul on auto purettuna maalarilla,pian alkaa kasaus vaihe ja pitäisi löytää kaikki uudet kromilistojen kiinnikkeet,onnex niitä ei ole kuin 4 eri sorttia ja yhden olen vasta löytäny, mistä moisia saisi, olen viel vähän vihreä näis asiois ku ensimmäistä autoa rakentelen.Peltipakosarjat kiinnostais kovin mut vaikee on niitäkin löytää, olen valmis kyl maksamaan osista hyvin.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

  3. fusku66

    fusku66 1st gear

    kysyin niffelit.fi firmasta ja löysinkin sieltä yhden kiinnikkeen, kolme kiinniketyyppiä löysin jekeistä....yx on vielä hukassa mutta taitaapi mennä liimatuubi hommiin mistä en erityisesti pidä : :mad:
     
  4. C-barge

    C-barge Gearhead

    Meillä nyt noilla oo niin väliä, mut kyllä tolla sikaflexillä on listat aika hyvin pysynyt. Parempi vaihtoehto kun vaikka peltiruuvit.
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joo, mun furyssä oli kans joku "ajatusten vantaa" vetäny kylkilistat peltiruuveilla kiinni. Ja kirraamisessa ei ollu säästelty, oli hienosti laineilla listat. :odroll:

    No ne raksittiin ekana kuikkaan, eikä ne nyt muutenkaan ollu edes jäävuoren huippu tossa kiulussa. :rotfl:
     
  6. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear


    laitoin tuollaset -70 polaraan, ja sopii sitten paremmin kuin hyvin.
    eli voisin suositella, mikäli haluaa sijoittaa pakosarjoihin noinkin paljon.
     
  7. kille77

    kille77 Gearhead

    peltisarjat

    muuttuko kuinka paljon pirteemmäks normipakosarjat vs. hookerin supercompit? kukaa mittaillu? mulla tollaset jo hankittuna 440:seen. 8)
     
  8. C-barge

    C-barge Gearhead

    Ite mittaillu hookerin 1 3/4" sarjat vs E-body magnum pakosarjat, kumpikin samoilla 3" putkistoilla ja vaimentimilla. Ero peltisarjojen hyväks oli ihan selkee, matalilla kierroksilla ero oli prosentuaalisesti suurempi, jopa 10%, ja huipputehon kohdalla luokkaa 5%, alue myös jatkui pidemmälle, magnumeilla huipputeho 4900 rpm ja peltisarjoilla 5200.
     
  9. Miki76

    Miki76 2nd gear

    http://public.fotki.com/furyfantoo/68-fury-x-pipe-exha/

    Tuossa joku laittanu b-koppasen hedmanit...Kävisköhän saman vuoden 300:een,vai meniskö 300e(uudet,kotona,Suomessa)hukkaan?

    Tuo maavara merkkaa mullekkin enempi kun max. tehot.
     
  10. C-barge

    C-barge Gearhead

    Noi shortyt pitäis kyllä sopia C-koppaan, ja ovat varmasti paremmat tehollisesti kuin orkkis valut.
     
  11. kille77

    kille77 Gearhead

    peltisarjat

    nyt ois paikallaa tos omas 69 yorkeris noi hookerin supercompit. aikaa ja tupakkia saa kyl menemään mut istuu aika nätisti ja eikä tuu hirveen alas. laipat viel kääntää vähä toisee asentoo ni saa pikkasen lisää maavaraa. n.1-2cm. 8)
     
  12. Fleetsider

    Fleetsider 1st gear

    mä laikkasin omastani noi laipat pois kokonaan, ja tein muhviliitoksen. osittain tuon maavaran takia, ja myös sen takia, että kaikki mulla olleet peltisarjat on vuotaneet tuosta laippaliitoksesta enemmän tai vähemmän.
    jälkeenpäin ajatellen olis varmaan kannattanu hiukan kääntää hantin puoleista kollektoriakin ylöspäin, mutta nyt se on myöhäistä jo..
     
  13. Miki76

    Miki76 2nd gear

    Nehän meni ihan "heittämällä" paikoilleen...
    Startti vaan piti käyttää irti ja öljytikun kiinnike irti,Pikkusen rälläkkää lohkossa olevaan valupattiin ja pikku lommot keskimmäisiin primääreihin.En hirvinny hioa lohkosta älyttömästi,joka tietää mikä se patti siinä on voinee hioa enemmän ja jättää ne pikku lommot lyömättä.
    Oikeella puolella "pudotti" vaan paikalleen.

    Vakiostartilla ei vissiin sovi,mulla oli jo pieni tehomalli ennestään.
    Ja siitä sitten vaan vääntelee mieluisensa putkiston jatkoksi...
     

Kerro tästä muillekin!