Mistä Retrohenkisiä cd soittimia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja tomppa1977, 21.9.2008.

  1. tomppa1977

    tomppa1977 1st gear

    Eli mistä löytyisi sopivan retro henkisiä cd soittimia, kunei oikeen isken mitkään alpinen joulukuuset...?
     
  2. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Mulla olis Sony 1996 mallia. Oli kiinni uudessa 1996/7 Rellussa ja siirrettiin 1999 uuteen Relluun, jossa yhä kiinni. Kaikki toimii ja yhä toimii. Tuskin tuota retrohenkisempää löydät. Takana 120 000 + 250 000 km. Pistä yv. jos kiinnostaa? Mutta ei ehkä myydä, jos tilalle ei saa korvaavaa?
     
  3. freeride

    freeride Gearhead

  4. R.H

    R.H 1st gear

    Pioneerillä on hillityn näköisiä soittimia. Itellä oli semmonen joka oli kiikari mankan tyylinen ja näköinen, mutta tietty moderni laitos. Se oli 2000 alku pään vuosimallia.
    Ja oliko täällä overdrivelläkin joskun juttua, vai missä se oli, semmosista wanhoista auto soittimista joihin oli ympätty uutta tekniikkaa sisään. Muistikuva on että joku firma semmosia tekee ja myy.
     
  5. mando

    mando 3rd gear

    becker 8)
     
  6. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    retro tai ei...hommasin tollasen sony blackpanel soittimen (valmistus lopetettu pari vuotta sitten) kun virrat on pois niin ei oo näkyvissä kun musta sileä naamataulu. virrat kytkemällä laitteeseen ja kulmasta painamalla näyttö tekee voltin ja hanikat on siellä piilossa.voi myös käyttää kaukosäätimellä.

    [​IMG]
     
  7. ido59

    ido59 Gearhead

  8. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Itse oon tyytynyt sijoittamaan CD soittimen hanskalokeron puolelle, kaukosäädettävää mallia on kohtuullisen helppo hallita myös sieltä.
     

Kerro tästä muillekin!