Mistä saa Cooperin renkaita?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Beryl, 29.10.2008.

  1. Beryl

    Beryl Gearhead

    Heip. Osaisko joku kertoa mistä suomesta saa cooperin renkaita. Muualta kuin euro-masterilta,joka ei löydä kyseistä kokoa. Eli hakusessa 195/70R14 tai 205/70R14. Kiitos kaikista vinkeistä jo etukäteen.
     
  2. Pöhö-Andrei

    Pöhö-Andrei 1st gear

    Joensuusta löytyy ainakin Mara-tuote nimisestä rengasliikkeestä. Numero löytyy varmasti tiedustelusta ja uskoisin että lähettää esim matkahuollossa jos ei itse pysty hakemaan.
     
  3. jadeville

    jadeville Gearhead

    Mä tilasin itselleni tuolta keväällä, näyttäis kyllä hinnat nousseen. Rengas sarja tuli kotio asti ja oli kohtuu hintainen... Maksoin 4:stä renkaasta 400 euroo kotio tuotuna ja oli 15", 235 ja 295 leveet cooperit

    http://www.nordenrengas.fi/index.php/cP ... _5097_5442
     
  4. ftp

    ftp 2nd gear

    Voipi olla aika vaikeeta saada Suomesta, kun Euromaster on Cooperin virallinen maahantuoja ja sieltä ei enää uusia Lifeliner pintamallisia renkaita saa... Ei kuulu enää maahantuonti ohjelmaan... Cooper Cobraa kyl löytyy mut niitä ei tuon kokoisina valmisteta. :odroll:
     
  5. mustang-70

    mustang-70 1st gear

    Itse ostin justiinsa jyväs renkaasta. En tiedä onko siellä miten paljon eri kokoja.
     
  6. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    cooper

    pari kertaa oon tilannut rengasonlinesta.
     
  7. Littlerocker

    Littlerocker 1st gear

    www.rengas-online.com Ei tosin suomessa, mutta hintoihin sisältyy rahti ja toimitukset pelaa. Pari sarjaa olen tuolta tilannut ja säästäny sievoisen summan rahaa.
     
  8. Rollonpoika

    Rollonpoika 1st gear

    Itelleni tilasin (talvitassut) Astroon, Cooperin valkosivut. Koti-ovelle asti toivat ja hinta aivan siedettävä. www.tyremate.com
     
  9. Hassee

    Hassee 1st gear

    Näyttäis 255/60 15-kokoiset cooper cobra g/t:t olevan loppu joka paikasta. Onko kellään mitään paikkaa tiedossa mistä vois saaha tuota rengasta? Seppo Niemensivulle noita tulee varmaan vasta parin viikon päästä.
     
  10. -JJH-

    -JJH- Gearhead

    Aika nihkeesti on ollu tarjolla näitä ja samaan pulmaan törmäsin itsekin syksyllä. Aloittamassani ketjussa oli linkkejä ulkomaillekin ... kyllästyin itse näiden ettimiseen, enkä viittinyt maksaa mielestäni "ylihintaa" valkoteksteistä. Tyydyin Nexeneihin ja kärsin niistä allelaitettuna 350€/kierros.

    viewtopic.php?f=15&t=283514

    -JJ-
     
  11. karhu01

    karhu01 2nd gear

    Yleensäkkin koko 255/60r15 koko on ollu hakuusas tänäkeväänä. Omia odotin 2kk, välis piti vaihtaa jo rengasmerkkiäkin. Nyt tuli uudet generaalin valssit alle.
     
  12. 383

    383 Gearhead

Kerro tästä muillekin!