Mistä Shop Manualiin Supplement?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Bowtie, 16.10.2003.

  1. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Osaisko joku kertoa mistä vois löytyä ´62 Chevy II:n Shop Manualiin ´64 vuosimallin lisäosa (supplement)? Onko Suomessa mitään firmoja jotka näitä vois myydä? Sami Lassilalta ja Alfamerilta kysyin, kummaltakaan ei löydy. Alfamerilta ei saa edes tilaamalla. Entä Ruotsissa? Mun lisäks ainakin nimim. Holley:ta varmaan kiinnostaa... Onko kellään OD:n käyttäjällä jemmassa tämmöstä?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kokeile hakua e-bay:sta.
     
  3. CC69

    CC69 Gearhead

    Koitas etsiä tuolta: http://www.factoryautomanuals.com/

    Itse olen jotain sieltä ostanut ja homma on toiminut. Osa myynnissä olevista kirjoista on myös käytettyjä.
     
  4. G-MAN

    G-MAN Gearhead

    E-baysta todennäköisesti löytyy. Swapeissa kannattaa myös kulkea silmät todella auki. Viime kesänä löysin Knagasalan Restauranta päiviltä shop manualin Chevy II:een ja vuosimallikin oli muistaakseni juuri tuo -64. Hintaa kohtuulliset 45 €unukkia. Ja muuten kirja on nyt Holleylla.

    _____________
    "Nobody wants me hangin´´round.
    Unless it´s from a tree in the middle of town."
     
  5. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Holley sano mulle että hänellä on Shop Manual kuuskakkoseen, se mullakin on... Kiitoksia vihjeistä, lisääkin saa laittaa!
     
  6. SamiL

    SamiL Gearhead

    Jollet satu löytämään, niin ensi kuun alussa menisi tilaus...
     
  7. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    Mitä mahtaisi moiselle kertyä hintaa...?
     
  8. SamiL

    SamiL Gearhead

    36 euroa sis. alv 22% + postikulut täältä sinne.
     
  9. pannupää

    pannupää Gearhead

    eikös muuten kirjoissa oo pienempi alv...? vai lasketaanko toi joksikin muuksi painotuotteeksi? ei iso asia, tulipa vaan mieleen...
     
  10. SamiL

    SamiL Gearhead

    Juuri näin se on. Vaikka ne näyttävät ja tuntuvat käsissä kirjoilta ja itseasiassa ovatkin kirjoja, on Tullihallituksessa joku viisaasti päättänyt, että ne eivät niitä ole, joten niistä on kannettava täysi alv sekä maahantuotaessa että muulloinkin joka vaiheessa. Olen nähnyt tullissa tätä koskevan kiertokirjeen, ja tämän mukaan on pakko elää. No, tämähän on verohölmöilyjen luvattu maa...

    _________________
    http://www.samilassila.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: SamiL 2003-10-21 20:16 ]</font>
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    Älä helvetissä! Jos noin on, niin valitus hallinto-oikeuteen , ja jos ei piisaa, niin
    Eurooppaoikeuteen..

    No itse olen maalikkona onnistunut taittamaan vain vakuutus- sekä hallintoikeuden 10-0 tähän mennessä...

    Jos tarvitset apua pistä s-postia kent7@luukku.com Ehkä löydän uuden sodan tapeltavakseni hyvän asian puolesta?
     
  12. Olds-homo

    Olds-homo 1st gear

     
  13. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    SamiL, voisit mulle ainakin tilata yhden! Holleystä ei (vielä) tietoa...
     
  14. SamiL

    SamiL Gearhead

    Jos kannettavat maksut jäävät alle 10 euron, tulli ei yleensä peri niitä.
     

Kerro tästä muillekin!