Mistä stroukkisarja moparin 383:seen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja jussi68, 9.3.2010.

  1. jussi68

    jussi68 1st gear

    Kertokaapa mistä löytyy moparin 383 valmiita stroker settejä. yksittäisistä osasista kyllä löytyy,mutta en ole vielä törmännyt valmiiseen settiin...
     
  2. vipottaja

    vipottaja 1st gear

  3. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Siis oletko tekemässä pikkulohkosta 383:sta?
    Vai 383:sesta isompaa, Jos vaihtoehto kaksi on suunitelmissasi, niin
    multa löytys kampiakseli ja veivit Stoukkaukseen, männät kylläkin
    joutuu teettämään, esim. Rossilla.
     
  4. jussi68

    jussi68 1st gear

    No sieltähän se löytyi! kiitoksia!
     
  5. jussi68

    jussi68 1st gear

    Niin olen tekemässä 383sta isompaa. Tuollaista valmista settiä ajattelin. Ei jää osia tilaamatta, kun tulee valmis setti. :D
     
  6. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Oon yhen 4.25" iskusen tolla sorsan setillä tehnyt, oli ihan ok. Puntitettiin kylläkin RP:ssä.
     
  7. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Eli mulla makaa jouten 4,15 iskunen Eaglen akseli ja Eaglen H-profiili veivit.
     
  8. jussi68

    jussi68 1st gear

    Toi 440 Sourcen sarja on valmiiksi tasapainotettu... Jotain vajaa 1500$ jenkeissä... :-?
     

Kerro tästä muillekin!