Mistä tinaus tarvikkeita?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja Anonymous, 1.10.2005.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Olis homma sen verran pulkassa, että tartteis ostella tinaus tarvikkeita, hankinnassa olisi pohjustetta, tinaa ja lastoja. Olen nähnyt jossakin lehdessä ilmoituksen helsinkiläisestä spesiaali kaupasta mistä kyseisiä tarvikkeita saa, mutta mistään en enää sitä ilmoitusta löydä. Jos joku kaveri tietää kyseisen yrityksen tai vastaavan, josta kannattaa ostaa edellämanittuja tarvikkeita, niin laittaisitko yhteystietoja....
     
  2. makke

    makke 1st gear

    Noita pitäis löytyä ihan automaalaustarvikkeita myyvistä erikoisliikkeistä. Sellaisesta itse omani olen ostanut.
    Tosin lastoja en käytä.
    Vaan itsetehtyä "koivulusikkaa" jota säilytän vaseliinissa.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    würth oy
     
  5. Speedo

    Speedo Gearhead

    Bera-merkkistä koritinaa ja pohjustetta myy Motonet.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Wurthiltä et osta mitään jos ei ole firmaa ja tiliä.Tiliä et saa edes auki,jos ei vuosiostot mene yli tuhannen euron.
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    Lähes poikkeuksetta tuollaiset ostokset voidaan hoitaa jonkin yrityksen kautta.Eli kuittia vastaan tavaran voi noutaa myymälästä.Näin ainakin itse olen toiminut.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    Jotenkin jäi mielikuva, että olis honkkarin hyllyssä ollut. Koritinaa, juoksutetta
     
  9. makke

    makke 1st gear

    Bera on laatumerkki jota itsekin käytän.
    Ja älkää ihmeessä menkö ostamaan Biltemasta mitään mikä olis muka koritinaa tai grundia.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    Itse olen kyllä saanut ostettua Wurtista mitä vain, vaikka ei ole tiliä ja vuosiostokset on noin 100 euroa luokkaa.
     
  11. sami

    sami Gearhead

    Joo tosiaan löytyypi meiltä ihan hyllykamana beraa ja koritinatankoja eikä tarvii olla tiliä tai miljoonan euron vuosi ostoja.
    www.soudoset.fi
    Sori jos jonkun mielestä meni mainostamiseks.
     

Kerro tästä muillekin!