Mistä usa autosta löytyisi 61" / 155cm leveä perä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja bbford, 27.2.2010.

  1. bbford

    bbford Gearhead

    Eli osaisko joku kertoa missä autoissa olis parin sentin toleranssilla ton levyinen perä?

    Se tulis mun mercuryyn koska vaikka oma perä onkin ehjä niin sen vakio 4.27:1 välitys on vähän liian tiuha vaikka mulla AOD onkin laatikkona. :D
    Kone huutaa ärsyttävästi maantiellä ajaessa.
    Se on malliltaan dana 44 mutta en tiedä käykö siihen mikään osa noista uudemmista yksilöistä?

    Eli sellaisen perän tarttis mihin sais välityksiäkin tarvittaessa järkihintaan.

    Olis tos yksi gm 7.5"(kai?) perä mutta siitä on pikkurattaat paskana ja muutenkin pitäis käydä läpi kokonaan.Välitys olis kans luokkaa 2.4x tai jotain,se on taas liian harva. Sen leveys oli 157cm. Se tais olla ´78-79 catalinan alta.
     
  2. bbford

    bbford Gearhead

  3. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  4. ford59

    ford59 1st gear

    Jeep Wagoneer/Cherokeessa on Dana 44 "58 leveydellä, ja yleensä 3.54 välityksellä. Niitä löytyy myös wide track mallina (aika harvinaisia) "61 leveydellä.
     
  5. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Volvo 940... :oops: Olis levytkin valmiina ja hinnat halpoja.
     
  6. TimoT

    TimoT 3rd gear

    mulla olis -77 chevy novan perä,lukoton 10 bolt, 7,5" välitys vissiin 2,73(en ole tarkistanut)just purettu auton alta pois,kun siihen on uusi perä menossa paikalleen ja leveys vanteen kiinnityspinnasta toiseen 153cm.
    tohonhan löytyy välityksiä ja eivät ole kalliita
     

Kerro tästä muillekin!