Mistä vinyylikatto järkevin kustannuksin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Milestone, 12.12.2017.

  1. Milestone

    Milestone Gearhead

    Moro,
    Olen katsellut ison veden takaa vinyylikaton nahkaa 1973 Camaroon.
    Nahka sinänsä ok hintainen, 120-150 taalaa. Mutta ne shippauskulut...
    Näyttää siltä, että shipppaus ja tuontiverot tekee nahkasta liki 400 euron
    rievun. Onko kellään vinkkiä edulliseempaan hankintatapaan, vaikka
    ihan Eu:n alueelta?
     
  2. three hundred

    three hundred Gearhead

    Mulle verhoilija teki ihan metritavarasta!! Sävyt ja kuosit voi valita ite laajasta valikoimasta!! Asennus ja vuota maksoi vähemmän kuin jenkeistä tilaten,,,,,,,
     
    rane58 tykkää tästä.
  3. Jsp

    Jsp Gearhead

  4. Milestone

    Milestone Gearhead

    Voitko vinkata verhoilijan tiedot? Mun auto ei nyt kyllä ole siirtelykuntoinen nahkurin pajalle.. :odeek:
     
  5. Milestone

    Milestone Gearhead

    Tämä toimittaja tulee samoihin hintoihin, nahkan hinta oli 350e ja oletettavasti vielä
    postikulut siihen päälle.
     
  6. Jsp

    Jsp Gearhead

    Juu ja menee matkahuollon kautta. Eli pyöreesti sen 400 euroa. Samoja hintoja mut varmaan nopeemmin tulee perille. Työnlaatu sit kysymysmerkki et miten hyvin osaavat tehhä.
     
  7. rane58

    rane58 Double Gearhead

  8. three hundred

    three hundred Gearhead

    Autoverhomo customs Lahti. Kävi omalla tallilla ensin ottamassa mitat ja asensi ku vuota valmis. Tosin vähentänyt harraste toimintaa ja on nyt palkollisena... Kannattaa kysyä! Pistä yv. Jos tarvit puh.num
     

Kerro tästä muillekin!