Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. tammercity

    tammercity Gearhead

    Järjettömän kokonen vehje tuli kaupan pihassa vastaan 8)

    [​IMG]
     
  2. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Siisti valkonen -65 Valtteri ajo Ratakadulta Motonetille perässä. E: Niin, ja hieno Valkonen patinoitunut ja matala Retro kupla. :)
     
  3. S.A

    S.A 1st gear

    Vihdintiellä 15 korvilla tumman punanen hienossa kunnossa ollut 62 tai 63 Cadillac. 2 minsaa myöhemmin oranssi ja kultasen väriset Corvetet peräkkäin, kääntyivät Konalaan valoista. 8)

    Niin ja päivemmällä Helsingissä tuli hautaustoimiston auto vastaan. En ole koskaan sellasta nähnyt, suoraan 30 luvulta. Helvetin nätti. Kellään tietoa, meinaa hyvä jos oli edes 30 luvulta tuo laite. Nimi oli kyljessä, mutten erottanut, minkä hautaustoimiston auto se oli.
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Sysmässä näkyi coupe aspen ja coupe caprice. Tuollaisia 77 ja uudempia coupe caprice malleja näkee todella harvoin suomessa
     
  5. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Tänään Joensuussa oli harvinaisen tyhjä kesäpäivä. Vasta iltapäivällä Rantakadulla tuli vastaan sininen 1967-68? musse. Kajaanintien ylitti taas 1965-66 metallinvihreä musse. Prismalla iltasella kaupan sulkiessa taas vtaan kurvasi komea koriltaan metallin viininpunainen(?) 1960 Cadillac CDV .

    Kaunis sää ilmeisesti sai vastaantulijat moikkaamaan ihan peruskäyttöfarkullekin muuttotehtävissä. :wink:

    Ja hei. Kerrankin eksyin Sokoksen korotettuun parkkitaloon. Komea maroon 1980> Aspen näytti olevan parkissa toisessa kerroksessa..
     
  6. Maria

    Maria 1st gear

    Monosellahan noita ainaskii on.
    Ainaski yks Monosen wanha ruumisauto oli jättänyt Tarvontielle Domin liittymän kohdalle joku vuosi sitten..
    Ja asiakas kyydissä.

    mä oon nähny tänään vaikka mitä.
    Päivällä 3-tiellä Nurmijärvellä sinisen sixties Caddyn joka ehkä oli juuri haettu satamasta tjn.
    Lempäälässä vaalean sininen (?) Impala ja nyt ehtoosti Tourulassa 70-luvun musta iso Mopar?
    mä en sitä Tourulan kiesi hoksannu vasta kun olin sen vieressä valoissa..
     
  7. jps

    jps 3rd gear

    Bongattiin sitten toisemme, jos olit stw Buickilla viereisellä kaistalla. Olin Monacolla (tumman sininen kylläkin) valoissa ja Buikki pysähtyi vierelle.
     
  8. TATU

    TATU Gearhead

  9. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Ajaapas se lähellä, ja vieläpä ilman valoja saatika kuskia! Ei taida olla ns. Suomi-autoja?
     
  10. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    Jumalauta! onks tää se? ja sieltä mistä luulen sen olevan!
     
  11. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Ainakin W124 on veturina.. :rotfl:
     
  12. TATU

    TATU Gearhead

    W202
     
  13. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    :eek: Ei perkules, olikohan -63:nen? avo-Corvette äsken, jonka perässä ajelin. Kevyesti näytti viivaa piirtyvän. 8) Ja satamassa 1 Gen avo-Camaro, Pace Car maalaukset kyljissä.
     
  14. Maria

    Maria 1st gear

    Jep. Minä Buickin kanssa oltiin siinä ja lähettiin Ouluun ajelemaan..





    edit: tekstin korjaus..
     
  15. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

  16. CandyBee

    CandyBee Gearhead

    meidän omissa kyläjuhlissa näin musta-oranssin hummerin. Lisäks pienen vanhan, punaisen mopoauton jossa oli karvanopat ja "mr horsepower" tikkatarra kyljessä :rotfl:
     
  17. kime2

    kime2 Gearhead

    Eilen Kemissä mm.blower-buick,race-henkinen duster,firebird,liekkimaalattu fury,pari camaroa eri aikakausilta,cutlass cruiser ja sitten muutama muu enemmän cruising-tyyppisiä ajokkeja ja kaikki nuohan oli paalupaikka summer meetissä!
     
  18. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Tänään Myllypurossa, Helsingissä n. klo 13.30, Ford Crown Victoria (80-luvun lopun malli) poliisiauto, vilkut katolla ym.
    Oli komea näky :)
     
  19. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Savonlinnassa 60-luvun alun MR- Corvette, Challenger R/T 340, rodeja, mobiileja ja pyöriä laidastalaitaan, saattaa olla tekemistä tuon tapahtuman kanssa :rotfl:
     
  20. Joe Massey

    Joe Massey 1st gear

    Ajeltiin picknickistä kotiopäin, niin Urjalan ja Kylmäkosken välissä ajoi edellä farmari-VW Golf. Vuosimalli jäi mysteeriksi.
     

Kerro tästä muillekin!