Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Viikonloppu oli Mopar-painotteinen,todella monta näyttävää moppea näkyi mm.avo Challenger helsingin keskustassa! Näyttelyhän oli pilkkua vaille mopar-ihmisen taivas,vain Cuda puuttui...
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead


    ja volare :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  3. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Nyt vappuna?? Mulle on taas jotain jätetty kertomatta... :eek: :odroll: :oops:
     
  4. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Tuo Gallardo löytyy Kuopiosta ja ihan suomi kilvillä
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Perinteinen bongauskuva auton ikkunasta motarilla... :rotfl:

    [​IMG]
     
  6. Caprice87

    Caprice87 1st gear

    Mattamusta Barracuda. Oulun keskustassa Pääsiäisenä :)
     
  7. mikkis83

    mikkis83 Gearhead

    Oho, olin kerranki aikaani edellä :oops:
     
  8. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Jaa ? No Kuopioon päin se oli menossa. Toi oli kyllä mulle ihan uutta, että moinenkin siellä pyörii. :odroll:
     
  9. Tupis

    Tupis 3rd gear

    Katso www.kilvet.com
    Siellä muistaakseni on kuva kyseisestä autosta, joka on viime keväänä tullut uutena maahan. Oli ollut kuulema hiukan rekistöröimisessä ongerlmia.
     
  10. Qtka

    Qtka 1st gear

    Minäkii oon nähny sen Gallardon tuossa Kuopion moottoritiellä tais olla viime syksynä vai kesääkö se vielä oli ja tänään ajelin iisalmesta kuopioon melkein koko matkan Bentleyn edellä.... ja perässä.
     
  11. 440Magnum

    440Magnum 1st gear

    Tänää jkl'n amiksen parkkiksella, punainen '62 plymouth fury :D tai perssiis luki fury, mut eikös 4d tolppa oo belvedere? :oops:

    kyllä kummasti erottu aamul joukosta..vaikka piha olikin täynnä punaisia rotteloita :D
     
  12. Cilkkis

    Cilkkis 3rd gear

    monivärinen Royal Monaco Tourulan sillalla JKL:ssä jama sama minkä 440Magnum näki
     
  13. invamopo

    invamopo 1st gear

    Tänään ponkasin turussa uudemaankadulla punasen neliovisen pontiacin. Vuosmallista en osaa tarkemmin sanoa mutta luullisin olen 60-luvun puolesta välistä. Oli se sitten hieno...
     
  14. weard_racing

    weard_racing 1st gear

  15. Keränen

    Keränen Gearhead

    Tänään tuli bongattua -77 corvette Kuusamon Prisman parkkipaikalla. Tilasin akelta tiedot niin Kirkkonummelta asti oli auto lähteny.
     
  16. rysty

    rysty 1st gear

    Tässä hyvä esimerkki, että kannattaa laittaa AKEen tietojen luovutuskielto.
    Mitä helvettiä se sulle Keränen kuuluu, mistä auton omistaja on kotoisin.
     
  17. Keränen

    Keränen Gearhead

    Halusin vain tietää mikä vm ja millä koneella. Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi. Mitä haittaa siitä on auton omistajalle?
     
  18. jart$u

    jart$u Gearhead

    vai onko mistään kotoisin :odroll:
     
  19. topoliino

    topoliino 1st gear

    Bongasin ruotsinmaalla Dala-Flodassa toden näkösesti vuoden 70 stw furyn. Aika letkeen näkönen peli. Mattamusta pillerikapselit... ja tietty ralliruutu koristelu ja rebel lippu liehu antennissa... 8)
     
  20. Jza

    Jza Double Gearhead


    No jenkeissähän sen voi lukea suoraan kilvistä. Mitä helvettiä se sua haittaa että noi tiedot on saatavissa?
     

Kerro tästä muillekin!