Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. AteV8

    AteV8 Gearhead

    Mattamustat Caprice AA-*** ja bel air, Korpilahden steissönillä tankilla.
    Mut kuulkaas, eipä jäädä siihen tankille parkkiin sillon kun mulla on MoParts to deliver, ASAP. :rotfl:
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^Lupaat vaan..
     
  3. sami

    sami Gearhead

    melko uus bemari teollisuuskadulla minkä rekkari GAY-69 :-?
    Yäk...
     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Ei tainnu olla Joken, ja kyllä ääntä maailmaan mahtuu ;)
     
  5. jaketin

    jaketin Gearhead

    sama bemari on tullut bongattua niillä kulmilla...
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Antaa kaikkien kukkien kukkia. Ainakin jollain hinttarilla on pokkaa.
    Oon ton nähny kun olen kilpifriikki ja YÖK täältäkin.
     
  7. Per Besserwisser

    Per Besserwisser 1st gear


    Mitä toi kilpi tarkoittaa? Voisikos joku selittää sedälle?
     
  8. MH

    MH 3rd gear

    Joku iloinen kaveri, ja syntymävuosi on ilmeisesti tuo 69? :lol:
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Niin se taitaa viestittää tai oisko kengännumero tai äo? Lempiasento tuskin? Tai mist noist iloisista veivareista tietää? Pokkaa sillä on ainakin ja diggaan tosta kilvestä vaikka umpihetero olenkin.
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jaahas, facebook kuvista päätellen taisitkin sinä olla liikenteessä? :eek: No, hieno auto ja upeat saundit joka tapauksessa! 8) Ite seisoskelin hotelli kiveksen, eiku siis ilveksen pihalla kun ajoit ohi. Mulla saattoi ehkä puntti hieman kastua. :rotfl:

    Saatetaan olla vielä ens viikonloppuna olla tulossa inventoimaan meidän treen varasto, ja yövytään taas mahdollisesti hotelli kiv...ilveksessä. Et viittis silloin suhailla mahdollisimman paljon siitä ohi? :rotfl:
     
  11. Jaymz-V

    Jaymz-V 1st gear

    Pienellä kaupunki pyörähdyksellä tuli nähtyä mm...

    Muutaman vuoden vanha Mustang GT sekä keltainen 90-luvun musse. Komea punainen Buick Wildcat. 70-luvun alkupään Cadillac DeVille, sekä musta Cadillac CTS. Chevy Impala, punainen, valkoisella rättikatolla ja rekkari SS-62 8)
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Tuusulan väylällä puolen päivän jälkeen 55-56 lasikatto Fordi punavalkoinen.. todennäköisesti ei kuitenkaan Tupis?
     
  13. gmc63

    gmc63 1st gear

    Joo yks versio on että duunikaverit olis ostannut kimpassa ton erikoisrekkarin mukavana jäynänä :-? :D
     
  14. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Joo onhan tolla tullu kilometrejä jo tänäkeväänä...

    Voin tulla ensviikonloppuna ajaa sitä ympyrää siihe hotellin pihaa :D
     
  15. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Kuuluu Sunrise Avenuen jäsenelle ja ihan itse ostettu :)
    Useamman kerran vandalisoitu bemmi, jotkut ei osaa ottaa huumoria :eek: :soosoo:
     
  16. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Sopii mulle... :eek: Samperi, sit joudun jo varmaan työntämään pyyhkeen punttiin. :rotfl:
     
  17. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Eilen aamulla Sorsasalon kohdalla matkalla eteläänpäin 53 2dht Buick, iltapäivällä Kuopiossa Motonetin kohdilla 61 Cadillac ja myöhemmin iltasella Siilinjärvellä 20-lukuinen tudor Ford...
     
  18. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Mutta onko huumoria???? Mä näin täällä salossa 10v sitte kullan värisen 80`S
    "dallasin bobby" avo mersun, kuskina ca 50v blondi, ruotsin kilvet "LESBO"
    ei välttämättä ollut huumorikilvet !
     
  19. 440Mag

    440Mag Gearhead

    :D

    Toivottavast saan laatikon pelaan..
     
  20. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No sulla on ylimääräinen viikko aikaa. :D Näillä näkymin oltaiski tulossa vasta 11-13pv. sinne.

    Oikeudet muutoksiin pidetään. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!