Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    '58-'60 tosi nätti punainen Thunderbird... joku 70-80v pariskunta ajo sillä :eek:

    8)
     
  2. Capri 69

    Capri 69 Gearhead

    Violetti Plymouth Prowler, Vaalea '59 avo Ford, Shelby GT 500 avo ja joku n.29/30 vm. lavalaite.
     
  3. raggar

    raggar Gearhead

    Eilen Jyväskylässä vihree Elite ja paskanruskee 353 :eek:
     
  4. kippis

    kippis Gearhead

    vääksyn kohdilla tuli musta -90 luvun puolenvälin eldoraado vastaa, se missä on ainakin 20" vanteet ja oli nettiautossakin myynnissä...
    ja ahtialan ostarilla vihertävä -71-72-73 charger mustalla vinyylillä.
     
  5. madsin

    madsin 3rd gear

    Eilen paikallisen euromarketin parkissa musta Lamborghini...Kohtuu harvinainen ilmestys tällä seudulla.
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Jos se oli varastettu ? :rotfl:
     
  7. jaketin

    jaketin Gearhead

    tuusulantiellä vihreä 68 tai 69 gt dart
     
  8. merc-76

    merc-76 1st gear

    tuusunlantiellä keltainen C3 ? corvette
     
  9. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tänään illalla Jkl:ssä sininen (gen2?) Camaro, josta tassukin nousi ja melkein heti perään matkakeskuksen liikennevaloissa musta ...ööö...oliskohan ollut Thunderbird, jolle en ainakaan ehtinyt itse moikata :)oops:) , kun piti keskittyä ohjaamiseen ja seuraavan pykälän runnomiseen takakumien pidon loppuessa valoista lähtiessä.

    Camaron taisin bongata joku ilta sitten melkein samassa kohdassa, mutta oltiin molemmat menossa juuri päinvastaisiin suuntiin kuin tänään.
     
  10. Stone

    Stone 3rd gear

    Aamulla Porissa Hallituskadulla parkissa komea sininen Olds 442.
     
  11. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tommonen eilen, kännykuva.
    [​IMG]
     
  12. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Saman laitoksen bongasin Tuusulan väylällä eilen 8)
     
  13. apukuski

    apukuski Gearhead

    ^Nimimerkki AnttiP:n entinen
     
  14. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minun plymountin lisäksi yks ainut musta vette.Paska kaupunki tämä oulu ku kukaan ei ajele jenkeillä
     
  15. electra1

    electra1 Gearhead

    Kuluvat pian käytössä :lol:
    Minä näin sentään mustan veten lisäksi hopean veten. Lisäksi viimme viikon bongauksia oulussa kultainen cäddy 60-70 luvun vaihteesta ja valko punainen cäddy 50 luvun puolivälistä.
    Joku musta iso mopar ( newyorker? ) tulee kans toisinaan vastaan.
     
  16. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Päivällä Asemakadulla semmonen "uusi" Mustangi (..minä noitten vuosimalleja tunnista..), harmaa; käyntiäänet oli kyllä melko "terävän oloiset", ja nyt iltasella Siilin ja Kuopion välillä vanhalla tiellä ajeli vastaan -60 Ford Courier ( se semmonen kaksovinen farkku; mattamusta/ruskea.. =hieno) ja Maaherrankadulla kauhtunut ja hienosti patinoitunut -58 Caddy 8) ....olivatten kaikki mulle uusia tuttavuuksia täälläpäin...
     
  17. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    "Liikenteessä" oltiin lintsillä tänään!
    1000-2000 somalia lintsillä tänään !!!!
    kivasti muutamat etuili jonoissa, sai kattoo vähä kukkaroitten perään,
    yks sopmppu neitone vähä ruuhkassa kokeilikin löytyyks mun perstaskust kukkaroo! :mad: :mad: :mad:

    Ahdistava kokempus prkl. Ens vuonna särkänniemelle?
     
  18. rane58

    rane58 Double Gearhead

    "Kulttuurin rikastuttajat" siirtyneet rikastuttamaan huvibisnestä... :poff:

    http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010060 ... 2_uu.shtml
     
  19. MoodyBlue

    MoodyBlue 3rd gear

    Joo ei täällä kukaan ajelekaan. Kaikkien autot seisoo talleissa...

    Mut ton hopean värisen Veten mäkin bongasin tänään, tai ainakin yhden sellaisen.

    Ja joku päivä tossa viikolla ton ison mustan Moparin näin työpaikan ikkunasta, tosin aika pikaisesti, joten munkin diagnoosi jäi siihen, että se oli full-size, musta ja Mopar!
     
  20. blandis

    blandis 1st gear

    Porvoossa eilen
    Morris Minor, Vette, Suburban, Piikkinokka Mosse, Volvo Duett,
    oma Custom Cruiser, pari uudempaa euro avoa
     

Kerro tästä muillekin!