Mitä bongasit liikenteestä Varsinais-suomesta? Mahdollinen kuva mukaan.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja redneck1, 7.12.2018.

  1. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Kiinnostuksen vuoksi haluaisin nähdä erityisesti jenkki autojen bongauksia. Pääasiassa Varsinais-Suomesta mahdollisen kuvan kanssa, koska itsekin pyörin sillä alueella. Pyrin myös itse lisäämään niitä.
     
  2. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Topicci leviää kuin b-body moparit. "Mitä bongasit liikenteessä Inarin kunnassa":eek::oops:o_O
     
    Jussi289 ja Karpov tykkäävät tästä.
  3. tammercity

    tammercity Gearhead

    Mulle voi ilmoitella, jos Tampereen Tammelan puistokadulla näkyy jenkkejä.
    Mitkään muut kadut ei kiinnosta.
     
    Pertti K, miguelo, Karpov ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  4. 12345678910

    12345678910 Gearhead

    kaarne
     
    hartsa69 tykkää tästä.
  5. Carpenter

    Carpenter Double Gearhead

    Vielä kun tähän alkuun laittaa veellä alkavan ruotsalaisen automerkin niin tämäkin aihe
    menee heti alkumetreillä vituiks...
     
    Jussi289 ja miguelo tykkäävät tästä.
  6. mikaa7146

    mikaa7146 Gearhead

    Nelostien yli paineli muuan poro..
     
    Gary Grand ja rb tykkäävät tästä.
  7. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Poro: the hardest working animal in snow-busines! Huomenna pitäis Sallaan ajella, saa nähdä pitääkö noita tolvanoita väistellä matkalla.
     
  8. redneck1

    redneck1 Gearhead

    Näin siellä täsä vähän aikaa sitten tumman sinisen neliovisen auton jonka merkkiä en tiennyt, koska sellaisia tulee harvemmin vastaan. Näkyipä siellä myös punainen chevy pickis.:):D:p
     
  9. jariha

    jariha Double Gearhead

    jos täällä ois toimiva ylläpito ne poistais tämmösen viestiketjun? mä haluan tietää vain keravan liikenteessä olevat juopot romuineen:wc::wc::wc: On tuolla tuo mitä pingasit liikenteessä ni tarviiiko länsirajan jooojoille olla oma? sama puutteenperänohi kulkevat koslat kiinnostaa?
     
    Bluestone tykkää tästä.
  10. jorkkeri72

    jorkkeri72 Gearhead

    njaa,asiasta voi olla montaa mieltä.
    mua kyllä kiinnostaa mitä jenkkejä varsinais-suomessa liikkuu
    vähemmän taas kiinnostaa jos vaikka esim. oulussa joku on bongannut 142 malli volvon.
     
  11. jariha

    jariha Double Gearhead

    varsinais-somalialaiset omalle foorumille!!!
     
  12. jariha

    jariha Double Gearhead

    siellä liiku ku mustos timpan vojakeri... mut on tallissa ja piilossa:D
     
  13. hantta

    hantta Double Gearhead

    Jos tällainen ketju vituttaa, kannattanee olla kommentoimatta sadalla viestillä, muuten tämä ei katoa bittitaivaaseen, sama koskee Volvojuttuja, niihin on tähän mennessä kommentoinut yli sata eri kirjoittajaa, suurin osa haukkunut viestiketjuaturhaksi :)
     
    Pertti K tykkää tästä.
  14. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Hantta, lopeta se turhien ketjujen uppailu!
     
    Jussi289, sdfsd, isalmela ja 1 muu tykkäävät tästä.
  15. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Hups :odoops:
     
    isalmela tykkää tästä.
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    Mutta kun ei vituta, aloittakoon uuden ketjun vaikka kerran tunnissa, ei haittaa.
     
    sdfsd tykkää tästä.
  17. Jooli

    Jooli Gearhead

    ei kai tähän aikaan vuodesta liiku kuin pari chevyvania ja muutama jeeppi :rolleyes:
     
    isalmela tykkää tästä.
  18. 0rs0n

    0rs0n Gearhead

    Keski-suomen yläpäässä menossa etelän suuntaan. Eli mahdollisesti saattaisi tulla varsinais suomeeen asti. Kun ei jarruttanut 60 alueella.

    Harmaa chevy caprice. Noin 15 minuuttia sitten. Mene tien poskeen katsomaan tuleeko?

    Tai vois jkl vahvistus käydä pongaamassa mihin suuntaan lähtee
     
    Gary Grand ja Pertti K tykkäävät tästä.
  19. Mä en tajua teidän nillittämistä ja irvailua tästä ketjusta. Minun mielestä tässä on ihan hyvä aihe, vaikka ei ole ensimmäistäkään kuvaa vielä.

    Minä rikon jään sen osalta, vaikka kuva ei ole liikeenteestä, mutta Ruskolta kuitenkin. Iltasanomat on tehnyt jutun joulukoristellusta 1966 Plymouth Valiantista.

    [​IMG]
     
    peltsi, redneck1, isalmela ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  20. Jooli

    Jooli Gearhead

    [​IMG]
    Tolla tulee ny ajeltua, musta maski vaan vaihtunu tilalle
     
    peltsi ja redneck1 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!