Mitä korimallia suosit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Jsp, 15.8.2017.

?

Mitä korimallia suosit?

  1. Coupe

  2. Sedan

  3. Farkku

  4. Avolava

  5. SUV

  6. Van

  7. Maasturi

  8. Muu, mikä?

  9. Avoauto

Voit katsoa äänestystilanteen vain äänestettyäsi. Lällänspää.
  1. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Bemarin z-sarjalaiset näyttää parhaimmilta paalattuna...

    Avo-jenkkiä himoinnu aina, vaatis vaan omalla kohdalla tarpeeks suuren lottovoiton.

    Katto alhaalla näyttää mielestäni osapuilleen kaikki avot paremmilta ku peltiset, mut avo-auto katto päällä taas kääntyy asetelma toisinpäin...
     
  2. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Siis se fakin katto ylhäällä juuri oli kysymys.

    Yleensähän avoautot on rumia kuin roska-auton perse sen jälkeen kun sen riepu on taiteiltu päälle.
     
    palontie tykkää tästä.
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Täh, eikö vaan ollu kyse katto alhaalla?
     
  4. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Full-Size Luxury Sedan. :odcool:
    Maasturi Grand Cherokee. :cool:
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Laikka-avo puuttui vaihtoehdoista, vai meneekö jokin muu mikä osastolle?

    Äänestän laikka-avolava!
     
    palontie ja wilburi tykkäävät tästä.
  6. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Mitäkö suosin? No tietysti sitä mikä on silloin käytössä; nyt on midsize 4d sedan.
    On noita ollut: fullsize 2d sedania, 4d sedania, avoa, midsize farkkua, coupea, avoa, 4d sedania...
    4DHT olis hieno.....joku cokispullo korinen pontiac tai 67 impala....
     
  7. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    On juu livenny "minkä korimallin omistat nyt" listaamiseksi:soosoo:.
     
  8. hantta

    hantta Double Gearhead

    -70 isot nelioviMoparit hienoja, ja lähes kaikki -60 luvun kaksioviset ht mallit kaikilta merkeiltä, avo,- ei jatkoon :)
     
  9. sämpy

    sämpy Double Gearhead

    Kylhän Mopar E-bodyt näyttää riepu päällä takaapäin melkein paremmilta kuin coupet. Se melko voimakas poikkitaite takalasin päällä peittää optisena harhana loppukaton ja saa näinollen näyttämään matalammalta ja leveämmältä kuin Coupe takaapäin. Ja hiukan sisäänpäin koveraksi taipuva takalasiosuus tuo persoonallisuutta sivunäkymäänkin.

    Edelleen allekirjoitan silti, että 4d näyttää tasapainoisemmalta kuin samasta korista väännetty 2d, vaikka jälkimmäisiä enempi himoitaankin. 2d:ssä pitkässä korissa pitää sitten kikkailla leveän tai muuten erikoisen C-pilarin kanssa ettei perä näyttäisi jättipitkältä, joskus onnistuu, joskus ei. Tai sitten tehdään vaan peruskattoinen 2d, joka näyttää lähinnä halvalta.
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  10. Raider Japa

    Raider Japa Gearhead

    4D HT mallit on pop :)
     
    starcraft, HendriXXX ja mikke88 tykkäävät tästä.
  11. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    XK8.
     
  12. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Coupe kori miellyttää silmää.

    Avokori miellyttää sielua.

    Kaljakori miellyttää saunailtana.
     
    FuryIII '71 ja rb tykkäävät tästä.
  13. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Jos tää oli mulle tarkoitettu, ni enpä vastannu kellekään, vaan esitin oman näkemykseni noin yleisesti.
     
  14. rb

    rb Double Gearhead

    Makuasioita sano.

    Mut jos mennään kylmästi siihen faktaan, että mitä maksaa 50- luvun kovakattoinen ja mitä avo, niin avon hinnan saa äkkiä kertoa kolmella, mikä kertonee jotain yleisestä arvostuksesta...
     
  15. Rotten

    Rotten Gearhead

    Itteeni avoina himottaa rodit, enemmän kuin kovakattoisena, mut näillä kesä säillä, rätti päällä versus pelti, nii pyörrän puheeni!
    Äänestin sedania, mut merkistä mallista riippuen kaikista löytyy omaa silmää hiveleviä!
     
  16. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Ihan käytännön syistä tällä hetkellä korimalli Van; ei ahista matkustajia eikä tavaroita eikä ajelu lompakkoakaan;)

    Ja valmiissa maailmassa EI voi olla niin kiire etteikö Detroit Dieselillä kerkeäisi:D
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    3 tai 5window coupe.
     
  18. Holley

    Holley Gearhead

    Suosin 2d coupea, 2d hardtop coupea, 4d sedania tai 5d farmaria.. ihan fiiliksen tai tarpeen mukaan. Kaksioviset autot ovat muuten full-size-mitoissa, jolloin esim. takapenkille kulku on vaivatonta.

    Avoautoista en ole oikein tykännyt ja kai se näkyy tuossa listassakin. Aurinko polttaa pään, veto jumittaa niskan, korirakenne ei ole jäykkä tai sitten auto on painavampi, melutaso korkeampi, eikä Suomen kesässä ulkonäkökään oikein ole hyvä katto päällä ja omistajana joskus kuitenkin se kattomekanismi jumittaisi puoliväliin ennen ukkoskuuroa kaupungilla. Olen varmaan niitä harvoja, jotka näin ajattelee, kyllähän monille avo on se juttu nimenomaan.
     
  19. hantta

    hantta Double Gearhead

    Avona vois menetellä -60 luvun muskeli, Jaggen e- type, muuten 2 d ht tai full size farkku.
     
  20. starcraft

    starcraft Gearhead

    Automallista riippuu mikä korimalli on paras. Jostain syystä tykkään kovasti 4D HT malleista mutta kaikkiin autoihin se ei sovi. Tietysti ne harvat 4D HT farmarit on tosi hienoja!
     

Kerro tästä muillekin!