mitä laitaa laittiaan ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Anonymous, 3.5.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    olen. hionut kohta lattian pellile.
    sisältä päin!

    mitä laitasitte pääle.
     
  2. datsunpower

    datsunpower 1st gear

    KUNNON pohjamaali ja sitten joku pinta maali siihen päälle. Eikä mitn Halpa-Hallin kälä-kälä maaleja vaan pensselillä levitettävää "virallista" pohjamaalia paksu kerros.
     
  3. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    SUPER-ROSTEX rautakaupasta on hyvää tavaraa. semmonen litran pönttö maksaa 17eykii ja riittää varmasti. mulla riitti 2 purkkia sisä-ja ulkopuolelle kahteen kerrokseen. alustamassaa on muuten mukava rapsutella pois :grin: olihan urakka vaikka kuumailmapuhallinkin oli apuna.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    siis sisältä päin...itse vetelin ensin pellille 2-k epoksia...päälle hammerin väriä...pysyy aika hyvin
    normaali pohja värin päälle pitäisi vetää jotain tai se imee kosteutta.... epoksi ei ole niin tarkkaa
     
  5. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    tarkotinkin että vedin itse molemmille puolille..
     

Kerro tästä muillekin!