Mitä pitäsi olla tyhjäkäunti seokset?

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja jukkapp1, 21.4.2014.

  1. jukkapp1

    jukkapp1 1st gear

    Saimpahan vanhan kunnon rassin tulille, mutta tyhjäkäunti seokset on 10,3 luokkaa, eli näin maalaisjärjen mukaan rikkaalla ollaan. Eikös se optimi ole 14,6 vedossa ja jotain muuta mitä muulloin?? Jos nyt auttaa niin on stroukki 408 ja on jyrkkää nokkaa, peltisettii, kantta, imaria, ja yms. yms., kaasari on 600cfm tuplapumppu....tiedetään, on pieni... :cry: . Notta jotta voisiko joku hieman valasta seossuhteita, niin pääsis säätelee ja kattoo sytkiä, jotka on noin. 10astetta perusta ja 30astetta max tällä hetkellä.
     
  2. peltsi

    peltsi Gearhead

    virimotissa vois koittaa jos se jaksais käydä 14:llä. 14.7 on tavoite mutta ei välttämättä toimi viri koneella.

    cruisella voi kans tavoitella 14.

    Wot:lla 12.5-13.5 riippuen koneesta.

    toi 10.3 tappaa tulpat, pilaa öljyt ja tuo jälkikäyntiä.

    Jos on oikeesti jyrkkä nokka niin toi perusennakko on aivan liian pieni
     
  3. jukkapp1

    jukkapp1 1st gear

    Joo nii on on liian rikkaalla, mut vasta sain heräteltyä henkiin, nii en muuta kun kokeilin vaan pihatiellä, en vielä muuta. Sitä mieki et 12-13 vois olla tyhjäkäyntipiirillä hyvät sopat, kun muuten voi mennä kiihdyttäessä liika laihalle. Noh pitää koittaa säätää ton kaasarin puitteis tota pannua. ja se nokka on aika perkeleen jyrkkä, oli edellisenkin kokoonpanona aikana hieman ongelmia tyhjäkäynnin takia kun on 904:seen pakattu tiukempaa settiä...syttyjä en vielä kerinny katella mitenkään, mutta perusetin asetin 10 tienoille.
     
  4. tabs

    tabs Gearhead

    ^Ei se tyhjäkäynti seos vaikuta kiihdytyksen aikana... Koita saada vain se seos tyhmäkäynnillä 14-14,5 akselille ja pintakaasulla n.samoihin lukemiin.

    Toisiopuolella sitten tarvittaessa isompaa suutinta, jotta täyskaasulla seos on siellä 12+
     

Kerro tästä muillekin!