Miten ihmeessä saa jätettyä auton myynti ilmoituksen?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Overdrive tiedotteet ja palaute', aloittaja MS73, 15.6.2020.

  1. MS73

    MS73 3rd gear

    Täällä kun näyttää kuitenkin uusiakin ilmoituksia tulevan, niin kaiketi tuo jollain tavalla onnistuu.
    Itse olen yrittänyt tunnareilla sisäänkirjautuneena jättää ilmoitusta moneen kertaan turhaan.
    Aina kun olen täyttänyt ilmoituksen loppuun ja kaikkien tietojen kohdalla on vihreää hyväksymismerkki, ilmoituksen viimeistellessäni sivusto lataa kuvat prosenttien mukaan ok.
    Mutta tämän jälkeen ilman mitään vahvistusta tai virheilmoitusta sivu siirtyy jälleen tuohon "Jätä uusi ilmoitus" kohtaan.

    Onko tuossa joku ongelma esim. kuvakoon kanssa?
     
  2. KingMo

    KingMo 1st gear

    Itsellä näyttäisi olevan sama ongelma. Kolme myynti-ilmoitusta osille tehty viikon sisään ja yksikään ei ole livenä ja yksikään ei näy omissa ilmoituksissa.
     
  3. KingMo

    KingMo 1st gear

    Nyt toimii. Kikkana kuvakoon pienentäminen 1024 pikseliin.
     
  4. JoukoSeppinen

    JoukoSeppinen 1st gear

    Kiitos, minulla oli samat epäilyt, mutta nyt tiedän.
     
  5. Lollitta1448

    Lollitta1448 1st gear Bannattu

    Jostain syystä minulla on edelleen tämä ongelma. Luulin aiemmin, että se oli vain vika, ja minulla oli tämä kerran, kun sain viruksen jollakin vedonlyöntisivustolla, mutta sen jälkeen kun aloin käyttää vain https://campobet.com/fi/, kaikki on ollut hyvin, mutta äskettäin lakkasin taas saamasta ilmoituksia. Voisiko ongelma olla jo alustassa?
     

Kerro tästä muillekin!