Mittarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Anonymous, 6.8.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Tarkoituksena vaihtaa auton alkuperäisiä mittareita VDO:n mittareiksi, mutta seuraavanlainen ongelma on pysäyttänyt projektin.
    Mikä avuksi, kun alkuperäiseen paikkaan (imusarja) ei löydy sopivan kokoista lämpömittarin anturia?
    Onko mahdollista, että nykyisellä anturilla uusi mittari näyttäisi oikein?
    Auttakaa.
     
  2. Hanxi

    Hanxi Gearhead

    Hydrauliikkatarvikkeita myyvillä liikkeillä on mitä ihmeellisimpiä sovitekappaleita erilaisille kierteille. Tähän asti olen löytänyt avun sieltä vastaaviin ongelmiin. Jos sulla on yleismittari niin mittaa vanhan ja uuden anturin vastukset elikkäs resistanssit. Ensin kylmänä ja sitten kuumennat molemmat (yhtä kuumiksi) ja mittaat taas. Jos lukemat on suurinpiirtein samaa luokkaa, uusi mittarisi toimii myös vanhalla anturilla.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Hanxi 2002-08-06 16:18 ]</font>
     
  3. lake ender

    lake ender Gearhead

    Ja jossei hiflexillä tai jollain muulla hydrauliikkaliikkeelä ole sopivaa välikappaletta, niin ostat kaksi adapteria, josta saat oikeat kierteet. Sitten vaan molemmat keskeltä poikki ja juotat yhteen.
    Tälläisiäkin on tehty.
     

Kerro tästä muillekin!