Möin peräkärryn...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Helmsman, 12.9.2011.

  1. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    ... noin 6-7 vuotta sitten. Ostaja latoi rahat kouraan ja paperit tehtiin asianmukaisesti, luovaria lukuunottamatta. Sovittiin että ostaja hakee kärrin kunhan kerkiää... ei ole miestä näkynyt sen jälkeen :eek:
    Ns. ongelma on se että tyypin nimestä ei ole enää mitään muistikuvia, paperit läksivät ko. hemmon matkaan. Kärry vain seisoo mun pihalla eikä veijari milloinkaan laittanut papereita akeen. Itse kävin joskus jo vuosia sitten valittamassa paikallisella katastuskonttorilla ilmoittamassa että olen myynyt vaunun enkä enää halua maksaa vakuutusta.
    Tänäpäivänä kyseinen kärry löytyy tietokannasta edelleen minun nimissäni sivumaininnalla "Ajoneuvolla luovutusilmoitus" , olenkin alkanut miettimään saisko siihen mitenkään paprut takasi kun kerran se periaatteessa on edelleen mun nimissä. Ostajahemmo tuskin kärriä kaipaa/muistaa tai onko enää edes elävien kirjoissa. Hänellä on kuitenkin luovutusosa ainakin teoriassa olemassa että mitähän tässä pitäis tehdä...
     
  2. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    myyt sen vaan sitkeästi niin monta kertaa, että joku sen niistä ostajista sitten loppujen lopuksi hakee pois.
     
  3. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Ilman papereita... vai saanko uudet senkun pyydään.
     
  4. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    .

    sanot, että sulla on ilmoitusosa hävinnyt / eikä niistä kaupoista tullut mitään kun se kaveri kuoli siinä kurskin onnettomuudessa tms. ja otat uuden ilmoitusosan ja pistät myyntiin. tarjoan 50 euroa.
     
  5. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tuo merkintä luovutuksesta TraFin tiedoissa saattaa herättää kysymyksiä, jos menet katoamisilmoitusta tekemään...
    Onko hyväkin kärry?
     
  6. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Niimpä... On hyvä kärry ja käyttöä löytyy taas nykyään jo omastakin takaa eli en tässä mitään uudelleen myyntiä haikaile :)
    Ja hyvä kärryhän selvästikin maksaa itse itsensä.... :poff:
     

Kerro tästä muillekin!