möparin jarrut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Anonymous, 20.9.2002.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Pää sylinteri on uusi, työsylinterit ei vuoda, on ilmattu riittävästi mutta silti kun polkaisee jarrupoljinta, niin valahtaa suoraan pohjaan ja kun pumppaa niin sit löytyy pitoja. Sitten kun on saanut pumppaamisella tuntoa polkimeen ja oottaa 10-20 sek. niin taas menee suoraan pohjaan kun polkaisee. ei tehostusta, 4xrummut, 2.piirinen.
     
  2. elky

    elky Gearhead

    Haiskahtaa että vuotaisi jostain matkalla olevasta liitoksesta tai säädöt on todella kaukana. Onko pääsylinteri ilmattu ennen asennusta?
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Joo, kuulostaa siltä että putkistossa on ilmaa tai jarrukengät on liian kaukana rummuista. Ota ensin rummut auki ja tarkista ettei sylinterit vuoda ja sen jälkeen (jos ei vuoda) säädä jarrukengät ensin niin että laahaa ja sitten pikkasen taksin päin niin johan pitäis vörkkiä. Yleensä automaatti säätö pitää huolen siitä, että kengät on tarpeeksi lähellä rumpuja, muttä yleensä vanhemmiten ne on hävinny tai ei toimi.
     

Kerro tästä muillekin!