Monellako rakenteilla sbm stroker

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja vinkkeli, 8.3.2008.

  1. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Uteliaisuudesta aihetta kohtaan attelin kysästä kuinkahan monta sbm stroker konetta on suomessa rakenteilla tai jo rakennettu, tuntuu olevan useita.

    itellekin tulossa yksi, näillä näkymin 360/426cid hughesilta kun saadaan nuo tilaus asiat eka selviksi, tulee mittatilausmännät koska on uus lohko eikä viitsis porauttaa kun sekin maksaa.

    ongelmia, hyviä-, huonoja ,kokemuksia, käyttökokemuksia ,kaikkea tietoa otetaan ilolla vastaan.
    :D
     
  2. mopster

    mopster Gearhead

    Näitähän tuntus olevan rakenteilla joka toisella vähintään. Mulla tää on ollu suunnitteilla ja osien hankinta vaiheessa jo muutaman vuoden, mut nyt vihdoin oikeesti rakenteilla ja keväällä ajossa.
     
  3. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mulla on ollut 408 valmiina jo vuoden, sais vaan auton muutenkin valmiiksi niin että sais heitettyä koneen paikalleen...
    Mulla on kanssa koko lohko koneistuksineen Hughesilta, samoin stroukkisarja, nokka, portatut Edelin kannet ja alukeinut.
    Hughesin työnjäljestä ei ole pahaa sanottavaa mutta toimitusaika ainakin mulle oli kyllä aika pitkä, ei mulla toisaalta ollut kyllä kiirettäkään.
     
  4. black label

    black label 1st gear

    Tässähän voitais kohta perustaa lisaaiskua.com kokoontumisajot. Ja koneen alarajaksi 390 kuutioo, ni ei pääsis chevymiehetkään osallistumaan :poff:
     
  5. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    Mites kauan kesti tuo toimistus?
    nyt juuri tilailen ja konttirahtina on tulossa?
    ei muuten kiirettä mutta pitäis tilata kesärenkaat/vantet samaan kontiin.
     
  6. Piisami

    Piisami Gearhead

    390 on melkein kasattuna, auto odottaa maalausta. Hughesilta tuli stroukkisarja ja pari viikkoa kesti. Lohko -70, koneitukset teetetty ja loput itse modattu. Kannet on vielä portatut 318, mutta tulossa edelbrockit. Laatikkokin tuli viikolla. Ehkä vappuna jo ajelulle.
     
  7. tuisteri70

    tuisteri70 3rd gear

    Täälläkin 390 valmistumassa, lohko menossa just poraukseen. Valmista sarjaa en ottanu, vaan etin sopivat palikat, mitkä miellyttää. Pelottaa vaan kestääkö vahvistamaton 904 "sisäänajoa", kun ei oo nyt varaa sitä ottaa työn alle.

    Tää ois hyvä! :rotfl:
     
  8. BDF

    BDF 1st gear

    ensimmäinen 408 jo keretty hajottaa :mad: toinen tulossa kohta läjään vahvemmilla osilla ja pikkasen kireemmillä virityksillä
     
  9. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    oliko kuinka voimakas peli, mistä syystä huokaisi?
     
  10. niilo

    niilo 3rd gear

    mulla tulossa dusteriin 408 8-71 blowerilla.
     
  11. c-305

    c-305 Gearhead

    Stroker kone myös täälläkin vaikkakin vain 3.5" iskulla :oops:
     
  12. jaketin

    jaketin Gearhead

    täällä on kovasti katseltu noita stroukki osia 8)

    kunhan tulee sopiva 360 lohko eteen, niin hommaa aloitellaan :D

    tosin, auton mukana tulee 318, mutta haluaa yli 400 cidiä :odroll:


    myös joku kiva ahdin lisäksi 8) 8)
     
  13. slant

    slant Gearhead

    Täällä kans yks 408 rakenteilla. Akseli hommattu ja loput osat tilattu. Tuskin vielä ens kesänä liikkuu mutta jospa seuraavana..
     
  14. tooke

    tooke Gearhead

    Löytyyhän se yx 408 minultahi, pikkasen peäsi syksyllä ennen lumie kokkeilemmaan, että ihan mukavasti liikkus, kö saes vaan muun aoton tehtyö loppuun. :oops:
     
  15. atobee

    atobee Gearhead

    :eek: Mikäs sen estäis? http://www.dallasexportsales.com/
    434 pikkulohko alle 2000 taalaa.
     
  16. asperiini

    asperiini Gearhead

    Mulla kesti tuo Hughesin lohkotoimitus about 3 kk.
    Selityksenä tosin oli se ettei ollutkaan varastossa yhtään sopivaa aihiota...
     
  17. sbm396

    sbm396 Gearhead

    ja mullahan on 3.79*4.08=396 ja viälä mekaanisesti ahdistettu
     
  18. gremlin

    gremlin Gearhead

    Mulla on 408 W2 projekti. Koittanu sita vahan myydakki mutta tarttee alkaan varmaan sita kasaamaan kun ei kelleekkaan kelpaa :-?
     
  19. BDF

    BDF 1st gear

    kyllä tuo ihan hyvin työnsi.ja siitä katkesi se vitun hyvä eaglen akseli made in kiina :wc:
     
  20. XVD

    XVD Gearhead

    täälähi onnii yx 402 rakenteilla...on jo suorassa v4 mallissa :wink: eli toisella puolen jo männät paikallaan...
     

Kerro tästä muillekin!