Montako New Yorkkeria?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Oldman, 20.9.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    nap! nap!

    tuli hankittua tuossa. New Yorker 65 2D HT. ja tietojeni mukaan suomessa 3kpl pitääkö paikkaansa.
    voidaan ostaa kyseiseen. mm, oviverhoilut,hattuhylly,etupenkit... :wink:
     
  2. janne88

    janne88 Gearhead

    minä

    minä oon sitten tuossa yllä kirjotellu
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    newyorkkeri -77 2dht
     
  4. met59

    met59 Gearhead

    66 new yorker löytyy 8)
     
  5. mopar miäs

    mopar miäs 3rd gear

    itte cruisaillut -90luvun alkupuolella 1970 mallisella (nck-65)
    oli melkoisen tilava "sisarien" kuljetin ja muistasin että takapenkillä nukkui tarvittaessa kevyesti (tilavasti)
    onkohan vielä jossain tallissa / ajossa
     
  6. Oldman

    Oldman 1st gear

    nooh, löytyyhän näitä, ku aikasa potkii.
     
  7. janne88

    janne88 Gearhead

    nap! nap!

    Ja meijän tontille et varmaan tule potkimaan...tai sako sanoo PUM! :wink:
     
  8. Simo

    Simo 1st gear

    Ymmärrän kovin hyvin, että joku on kiinnostunut kuulemaan muista "samanlaisista" autoista, kuin kysyjällä itsellään. Mutta mitä arvoa on sellaisilla vastauksilla, kun vieras kirjoittaa: "täällä olis yks jorkkeri"???

    Kyllä vähintään joku nimi omistajalle, ja auton vuosimalli sekä sijainti pitäisi jotenkin ilmaista, jotta tiedolla on minkäänlaista arvoa.


    PS.
    USA:ssa on muuten paljon New Yorkereita :wink:
     
  9. slant

    slant Gearhead

    Jos ei muuta arvoa niin saahan tästä yv:llä kiinni vaikka saman vuosimallin omistajan kun itsellä sattuu olemaan. Olishan tietysti mielenkiintosempaa jos laittais enemmän tietoa näkyvillekin.
     
  10. Oldman

    Oldman 1st gear

    Olishan se mukava tietää asianomaisilta minkälaisia ja ikäisiä rysyjä on.
    Jos vaikka joltain löytyis osia myytäväksi.
    Mut taitaa mennä vaan tää juttu huulenheitoksi.
    Niin et siinä näkee, meitä moneen rysyyn. 8)
     
  11. ElvisNYB-77

    ElvisNYB-77 1st gear

    Niin, jenkeistä löytyy, pitäs vaan päästä ite sinne purkamaan kun niitä löytyy joka nurkasta (76-78 ). Just ostamassa uutta takapuskuria, ajattelin kromauttaa siellä, etupuskuri vielä haussa. Jonkun verran muuta pientä krääsääkin tulossa, ja paljon etitään vielä!

    :odroll:
     
  12. tankki

    tankki Gearhead

    chrysler new yourker 1976-78

    minulla -78 new yourker 4d-ht tullut muuttoautona kanadasta 1984 ostin sen 1986 kone alunperin 400 nyt 440. poistin rekisteristä 1996. rekisteröin uudelleen 2004. auto on nyt seisonnassa koska tarttisin kuskin puolen takaoven jos jostain löytyisi voi soitella tai tekstailla puh.044-3270767 make LAHTI sähköposti antti.nieminen91@luukku.com
     
  13. Spiderman

    Spiderman 1st gear

    Palataan vanhaan aiheeseen kun itelle suht ajankohtainen...
    Eli kuukausi sitten tuli hommattua Hämeenkyrön suunnalta valk -78 4d HT 440 koneella. Pitäisi olla alkup. Suomi-auto.
    Täydessä ajokunnossa kun olen vähän alustaosia vaihdeskellut ( iskarit, kardaaniristikot, laatikon kumityynyt ym)
    Espoosa tätänykyään jokapäiväisellä pikkulenkillä Suvela, Tuomarila, Grani, Kökkeli reitillä. Samanlainen musta bongattu myös kylillä.
    Terv Benkku
     
  14. ismi

    ismi 1st gear

    mulla 80´
     
  15. ismi

    ismi 1st gear

    siis oonko minä nyt oikeassa et kuva teksti joka oli siin valkeen yorkkerin kuvassa et niitä olis suomessa 3?!?!

    ja vielä et missähän hinnoissa liikkuu kun olisin ehken luopumassa omasta....
     
  16. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    70 mallinen musta löytyy...Alkon vanha edustuspeli :lol:

    Oottelee moottoria keulille, kun pääs Keith Blackin männät vähä sulahtamaan viime suvena...
     
  17. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Ettei sulla vaan menny kanisterit sekasin ja ootkin kaatanut sitä voimajuomaa jorkkerin tankkiin kun männille kävi noin :eek: Kyllähän meitin mahat sen kestää (päästä en oo ihan niin varma :p ) mut eihän tollaset kevyemmät metalliosat sen kanssa pärjää :rotfl:
     
  18. kille77

    kille77 Gearhead

    yorker

    69 new yorker löytyy.
     
  19. Mäksä

    Mäksä 1st gear

    mistäs sen saa selville että montako autoa on rekisterissä vielä?

    itellä 78 vuoden new yorker brougham 4d ht
     
  20. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    -61 ja -62 New Yorkerit löytyy, toinen avo toinen umpi, toinen maili- toinen kilometrimittarilla.
     

Kerro tästä muillekin!