Moottorinlämmitin 4.6 V8 Northstariin?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja Delta_88, 21.12.2016.

  1. jrasi

    jrasi Gearhead

    Toi startti on ihan parhaassa paikassa, pysyy puhtaana ja on nopea vaihtaa. Näyttää hankalalta, mutta ei ole sitä. Ekan polven nortissa imusarja on neljällä pultilla, uudemmissa joutuu muutaman enemmän irroittamaan.
     
    Karpov tykkää tästä.
  2. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    taitaa puuilo jo myydä vastaavaa
     
  3. Delta_88

    Delta_88 3rd gear

    Aika heppoiseltahan tuo näyttää.. Joku kierukka tai paremminkin pelkkä mutka peltilevyjen välissä..?
    Voisikohan ympätä sen ihan "oikean" säteilylämppärin tuohon? Näyttää tehokkaammalta. Käyttöautossa on sellainen öljypohjan kyljessä ja auttaa selvästi sekin. Ero siinä käytätkö vai et on suuri. Kuulee ja tuntee jo koneen äänestä. Lähtevät öljyt liukkaammin liikenteeseen ja alkaa voitelu pelata paremmin ensi kierroksista alkaen.
    Toisaalta talvi taisi jo mennä ja tarkempi pohdinta sen mukana. :)


     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä vaan on pakkasilla oikeesti tommosen teho vaikka oliskin ns oikea säteilylämmitin? Lämpeekö öljyt edes plussan puolelle jos -20 ja 2h lämmityksessä?
     
  5. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Todennäköisesti lämpenee.
     

Kerro tästä muillekin!