Moottoripornoa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja GRA-55, 8.10.2014.

  1. jrasi

    jrasi Gearhead

    Jottain amerikantemppuja
     
  2. Nikuzai

    Nikuzai Gearhead

    Mitä kaikkea pitää muuttaa jos tekisi/kee pelle peloton tyylisesti reverse flow koneen?

    Nokka pyörimään väärään suuntaan ja imu+pakoputket se on siinä?
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Siinäpä "kantti sex"...:

    [​IMG]
     
  4. Fastback

    Fastback Gearhead

    Jon Kaasen pajalta "sneak view"... It's a Boss.

    [​IMG]
     
  5. Make500

    Make500 Gearhead

    MadMike, Norri, Saetkae ja 1 muu tykkäävät tästä.
  6. litres

    litres Gearhead

    HÄRSKIÄ!!!
     
  7. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead



    Hyrskyttää ;)
     
    esmi, Kalu, MadMike ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  8. Jukka_S

    Jukka_S Gearhead


    Hieman tuli öljyä alasylintereistä :D
     
  9. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Tämmöistä "back to the roots" -osastoa väliin...
    [​IMG]
    ...siis perusbanger, tuollaista remmiahdinta näissä kai harvemmin?
     
    Seevu, mikkis83, Gary Grand ja 4 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Ei riitä tuommoinen "kabiinin ilmapumppu" tuommoiseen bangeriin. Tuon kokoinen roots on 1litran - 1,5litran koneisiin vaikka sitä pyörittäisi miljoonaa. Bangerit on isoja koneita ja vähintään vaatii Scot/italmeccanica 2500 kokoisen ahtimen ja sitäkin saa pyörittää perkeleesti. 3-71 on kans rajoilla, mutta on ruma kun on niin leveä bangerin rinnalle.

    Eiköhän tuo ole enemmän show kuin go. Mutta jos ois 2 peräkkäin ja nivel välissä, sitten ois tyylikäs ja vois vähän työntääkin
     
  11. Noista ohjaamon paineistuispumpuista tuli mieleen, että semmoista käytettiin eilen toiseen ketjuun linkkamassani nostalgiadragsterin Fordin Kenttiläisellä olevassa koneessa. Sen kokoluokka onkin juuri tuota Auliksen mainitsema. Se moottori kyllä sopii muutenkin tähän ketjuun. Ahdin on malillitaan Godfrey Marshall Type 15:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  12. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    No tuskinpa tätä on varttimailia varten rakennettu. Minä en näistä ahtamisista enkä koneen virityksestä muutoinkaan ole yhtään kuusalla, mutta näyttää olevan Henryn orggis jakaja, alkup. pakosarja ja -putkisto... Voisi olla pitkälle vakiokone? Samoin näyttäisi olevan vielä mekaaniset jarrut ja orggistuenta etuakselilla? Mutta perhanan nätti esillepano, sitä tuskin kukaan kiistää?
    Kyllä tämä silti hauskanpitoon Wildwoods tai Rømø rannalla kelpaa ihan 100.
     
    mikkis83 tykkää tästä.
  13. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Tässä olisi sitten toinen näkemys 201 bangerin virityksestä. Huima viimeistely.[​IMG]
     
    mikkis83 ja Inlinee tykkäävät tästä.
  14. Tuo Marchall on varmaan jo 2500 tai 3000 malli eli oikein sopiva tuommoseen 1,6-2,0litraiseen.

    Niin se on, moottoripornoa on kahdenlaista aivan kuten oikeaakin pornoa.
    Toista voi vain katsoa, mutta itse mieluummin kannatan sitä missä on kovat kyyditkin mukana.
     
  15. TimoN

    TimoN 3rd gear



    Mun mielestä tää on kerta toisensa jälkeen mukava pätkä katsoa. Varmaan arvaattekin, että en ole niitä henkilöitä, jotka ovat vaatimassa, esim. että henkilöautodieselit pitää kokonaan kieltää tai että niillä ei saa ajaa tietyillä alueilla, jos niissä ei ole jotain tiettyä EURO -päästöluokitusta.

    Tässä filmissä on sekä näyttävä visuaalinen meininki että mahtavat äänet, jotka tosin toimivat parhaiten kuulokkeilla ja kovalle säädettynä. Tai no kai ne ihan yhtä lailla menis kunnon vahvistimella ja kaiuttimilla.
     
    f100 stepside, StoneSour09400 ja esmi tykkäävät tästä.
  16. hantta

    hantta Double Gearhead

    -70 luvun alussa pikkunöösinä aamuisilla duunimatkoilla tälläydyin aina istumaan bussin etuosaan, silloin oli vielä penkki aivan tuulilasin tuntumassa, ja ihailin moottorin käyntiä,- rouk...rouk....rouk....rouk, ja silloinhan bussit olivat etumoottorisia, manuaalivaihteisia.
     
    mikkis83 ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  17. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ja sillä metrisellä kepillä oli mukava arpoa seuraavaa vaihdetta.
     
  18. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Moottori- lonkeroporno samassa.
     
    Gary Grand, mikkis83 ja MJF tykkäävät tästä.
  19. MJF

    MJF Double Gearhead

    [​IMG]

    Vastaavaa vähempisylinterisenä kokoalumiinisena
     
    jariha ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  20. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Mulla sama mutta koulumatkoilla. Työuran alkuvuosina paikallisliikenteessä ajeli busseja joissa oli bensa-V8 ja automaatti, kerran-pari olin niidenkin kyydissä. Näistä oli ennenkin juttua ja joku tiesikin mitä ne oli, mutta olen unohtanut.
     

Kerro tästä muillekin!