Mopar 3 lovisten erot.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja lucky74, 24.7.2016.

  1. lucky74

    lucky74 3rd gear

    Kävi sitten niin että eilen cruisingista palatessa päätti valiantin latikko muuttua hirveän harvinaiseksi ja veemäiseksi kaks ja puol pykäläiseksi. Auto samoilla lämpöisilla talliin ja aski irti. Muutoin hyvä mutta melkein "uudenveroinen" varalaatikko osottautui noin parituumaa pidemmäksi hännältään. Eli kuinka montaa vaihtoehtoa on 3 vaihteisissa moparin laatikoissa? Tietäisi mitä hakea. Jos jollain on kaupan käypäinen ehjä aski 64 mallin valiantiin ni pistäppä vaikka Yveetä.
     
  2. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Mopar alustakirjan mukaan a-koriset pituus 30.58" b ja e kori 34.39". -65 taisi olla viimeinen vuos laippakardaanilla.
     
  3. lucky74

    lucky74 3rd gear

    No ilmankos ei oikein sopinu. Mites, kuinka on sovellettavissa ei laippakardaani laatikko tuohon vanhanmallin tilalle? Jos vaikka joskus sitten innostuisi täys synkronoituun malliin.
     
  4. bottipoika

    bottipoika 2nd gear

    n½vuoden sisällä jo toinen just laitettu 904autoloota alkanu temppuilee:(
    ruvennu käymää mielessä tämmöne manuaali aski 318 ja 8varti välii aspenii.
    onko näitä manuaali paketteja mitenkä saatavana?
    onko kuinka hankalaa/järkevää lähteä tekemää rattikarahka mallin automaatista manuaalia?
    mitä ottaa huomioon jos tämmöstä vaihdosta rupeisi suunittelemaan?
     
  5. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Eihän siinä juuri jumppaa ole. Vain kytkinkamat, poljin romut, kytkinkoppa ja laatikko. Vanhan purku ja uutta tilalle... Eiköhän 904 ole aika pomminvarma. Jos se on kunnolla rempattu ja kikkarin säädöt oikein. Eli harkitse nyt ainakin. Eikä ne manuaalin osatkaan ilmaisia ole.
     

Kerro tästä muillekin!