MOPAR 360 mikä kaasari?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja naurava kulkuri, 20.1.2008.

  1. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    elikkäs tämmönen setti olis valmistumassa pikku hiljaa edl-60779 kannet, rpm nokka 308/ 318, Lift .488/ .510,
    1.6 vipat, rpm airgäppi imusatsi, männät speed pro flat topit.
    pata on lähdössä poraukseen yms yms ja nyt tarttis viä hommata joku ruokkija sille,oliskohan toi edelin 750cfm ok?
    niin ja tarvis olla miel. halpa ja hyvä.
    nii juu, kun mulla on toi alakerta laahaava ja yläkerrassa rullat, tuleeko toimiin vai tarviiko mun hommata rullanokkakin vielä?kertokaa viisaammat....
     
  2. kime2

    kime2 Gearhead

    Kyllä se sen laahaavuuden puolesta toimii!

    Ite kyllä laittaisin tuollaseen koneeseen jonkun 650-750cfm:n dp Holleyn,sen saat ainakin kohtuudella säätöihin!
     
  3. 69

    69 Gearhead

    aikalailla samanlainen motti mullakin ja kaasaria viä puuttuu. oon ajatellu 650 dp:eetä mutta en ole vielä päättänyt et holley vai demoni..
    kumman laittas.holikka hiukan halvempi, just soitin rp:eelle ja partsiin.
    on vielä kevääseen aikaa kun ekan kerran pärähtää 8)
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Tuo valinta Demon vai Holley on varmaan aika maku asia,kummaltakin valmistajaltahan löytyy peruskaasarien lisäksi aikamoisiakin vaihtoehtoja :D
     
  5. 69

    69 Gearhead

    joo ja sit hintakin nousee reilusti.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Juu ja tulee kaikkea kivoja ominaisuuksia lisää :D
     
  7. 69

    69 Gearhead

    no nii kerro lisää ominaisuuksista. manuaali ryyppy saa olla.
     
  8. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    eipä taida olla teho eroa juurikaan tän mittaluokan koneessa, on se kaasarin merkki mikä tahansa.
    taidan tyytyä edeliin tai hollikkaan vaikkei niin hieno olekaan kun demoni.
     
  9. kime2

    kime2 Gearhead

    Ei hirveetä väliä kunhan saat vaan hyvin toimimaan koneesi sillä edelillä...
     
  10. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    mitä maksaa 750 db hollikka?taitaa tarvita jonkun vivuston muutos satsin vai tarviiko, foortti ainakin tarvi semmosen linkku sarjan kun joskus laitoin carterin600 289:n päälle että sai kickdownin pelaamaan.
     
  11. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    jätä se ryyppy suosiolla pois ei tuplapumppu sitä tarvi! taitaa nostaa kyllä hintaa kun jättää jotain pois :D
    (minun ikioma mielipide,enkäoo tarvinnu vaikka talvellakin oon autoa siirrellyt) :poff:
     
  12. naurava kulkuri

    naurava kulkuri 3rd gear

    joo en oo tarvinnu viä yhdessäkään jenkissä ryyppyä, pari kertaa solkottaa kaasua ja hyvin on pärähtänyt käymään :D .läpät mäkelään, ahdistelee vaan ilman saantia 8)
     
  13. kime2

    kime2 Gearhead

    505e näyttää RP:n hintaluettelo(päivän hinta selviää kysymällä) ja muistaakseni Kivinummi myi n.450e sellaista tehdaskorjattua ja olikohan us-partsissa joku aika sitten 479e,mut siinä ne pyörii karvan alle 500e!
     
  14. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    $434 näköjään summitilla tällä hetkellä. Onks noitten hinnat noussu kovasti vai kuvittelenko vaan? Mun mielestä muutma vuosi takaperin kys laite maksoi n. $300 joten vähän käytettyä kaupattiin yleisesti 150€...

    Onko kokemusta sellaisesta swapista jos tollaseen vaihtais esim proformin keskiosan jossa ei ole ryyppysysteemejä ja taitaa olla muutenkin kehittyneempi versio? Lähinnä sitä ajan takaa että onko saatu lisävoimia siitä swapista kun niissä on kuitenkin ns down leg boosterit ja muutenkin kuvittelisin että parempaa designia kun tollanen ihan perus hollikan keskirunko? Vai tuleeko hyödyt vasta silloin esiin kun ajetaan hieman liian pienellä kaasarilla johon sitten vaihdetaan tää paremmin virtaava keskirunko?
     
  15. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Kymmenen vuotta sitten 4779 summitilla 322$.
     
  16. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    ^joo just tota samaa tarkoitin. No, muisti renaa joskus :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!