Mopar 361 käynti takkuaa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja newpo62, 23.7.2013.

  1. newpo62

    newpo62 1st gear

    Tuossa tuli heräteltyä, noin kymmenen vuotta käyttämättä ollut Newport -62 tulille.Nykii ja ryskää, tuntuisi kuin heittäisi pytyn tai kaksi pois pelistä välillä kun täydellä kaasulla kiihdyttää.Vapaalla kun kaasuttaa niin kuulostaa ihan ok. Mitään muutosta ei tapahdu vaikka jakajan alipaineletkun lyö tukkoon , ja käy baanalla.
    Tankin olen käyttänyt irti ja pessyt, uudet tulpat, piuhat,kansi, pyörijä ja käret. Kaasarin korjaus srj kanssa laitettu.
    Perus ennakkoa kokeiltu välillä 10- 30 astetta , ei tietoa paremmasta :(.

    Pyörii hyvin tyhjäkäyntiä, lisäksi ihmetyttää kun bensan suodatin välillä on tyhjä heti ajon jäljiltä. Joskun taas saattaa olla täynnä seuraavana aamunakin?

    Olen kovasti yrittänyt lukea noita aiempia tarinoita, mutta ei avaudu minulle tämä ongelma.
     
  2. Jora78

    Jora78 Gearhead

    Oisko bensapumpun kalvo menny seisotuksessa rikki,jos mekaaninen?
     
  3. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Bensapumppu on helpo ja halpa vaihtaa, ja samalla vielä jakajaan uus kondensaattori.
     

Kerro tästä muillekin!