Mopar 383 -> 489

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja SG480, 24.1.2006.

  1. RAIVO

    RAIVO Gearhead

    Siis mitkä kannet ja minkä kokoisilla palotiloilla? Tarttee olla aika pienet tilat tai pattipäät dekissä että pääset 10:1 puristuksiin mitatusti. Sulla ilmeisesti flat topeilla alakerta. Mittaa ne tilat ja tuleeko männät miten dekkiin?

    Imarin vaihtaisin RPM:ään tai street dominaattoriin (tätä ei tietty kaikille riitä :lol: ). Mulla "preikkari" antaa 2800, tiedä sitten onko vääntöä niin perkeleesti vai vaan löysä kappale :rotfl: . Nokkana toimii kivasti compin 274. Mulla tosin koppa on tota kevyempi b-body, mut välitys 3.23

    Riittääkö se sitä ei tiedä, mulle on toistaseks riittäny. Ja :pinup: voi pahoin jo nyt kyydissä jos nilkan suoristaa, sille riittää ainakin.
     

Kerro tästä muillekin!