Mopar 4" jaon pyöränpultit?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Jampe_, 29.3.2010.

1. Jampe_

Jampe_ Gearhead

Elikkäs ongelmana on kun on pyöränpultit hiukan tiukempaan laitettu kiinni ja jostain kuulin huhua, että kuljettajan puolella saattaisi olla vasenkätinen kierre pyöränpulteissa. Mahtaako olla totta, ennenkuin alan käyttää enemmän voimaa?

Kyseessä siis -70 Dusteri 4" jaolla ja rumpujarruilla. :wc:

2. Barracuda-65

Barracuda-65 3rd gear

Mulla on/oli kirjan R tai L pultinpäässä josta tietää kumpi kätinen on, kato näkyykö sulla niissä kirjain.

ps. tietty huono kattoa jos on umpinaiset mutterit :-?

3. INVICTA

INVICTA 3rd gear

jep voi hyvinkin olla vasenkätiset , nöösipoikana kanssa kiristelin pari iltaa coronetin pyörää ennen kun äkkäsin kokeilla toiseen suuntaan :oops:

4. 1029jh

1029jh 1st gear

juu juu pultin päästä vaan lukemaan että länteen vai itään kannattaa vääntää...

5. A.X.U.

A.X.U. 3rd gear

mulla on Dusterissa kans rummut edessä ja takana, tai no ei oo enää ku just nakkasin ne keulalta mäkeen mutta mulla oli vain taka-akselilla kierre väärinpäin ja sekin oli APUMIEHEN puolella.

6. Jampe_

Jampe_ Gearhead

Oli näköjään kaikki ihan normikierteellä. Vähän tiukassa vaan :D

7. Mikkis

Mikkis Double Gearhead

ettei joku ollut hieman rempannut perää ja vaihtunut vetarit puolelta toiselle... voipi sitten ottaa itseensä moisesta vaihdosta.

8. servopiili

servopiili 1st gear

näiden "valianttien" pyörämuttereiden kanssa kannattaa olla tarkkana. Samasta pyörän navasta voi löytyä niin oikean kuin vasemmankin kätisiä muttereita. Varsinkin vasemmankätiset on vaihdettu, kun pyöränmuttereita avatessa on pinnapultit katkaistu. Laita pyörän mutterit kahteen eri kippoon, niin kokoaminen helpottuu. Sitten katso pinnapultin päästä, mikä siihen kuuluu 8)

9. A.X.U.

A.X.U. 3rd gear

onnex mä poltan kumia aina pakilla... :rotfl:

Kerro tästä muillekin!