Mopar 440 tehoton

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja jhm1978, 18.6.2015.

  1. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Kiihytyspumpulle saa isompaa suutinta vaikka uspartsilta.
     
  2. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Mitäs seosmittari näyttää ku polkasee lämän tiskiin?
     
  3. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Tangon siirto ja purkaussuuttimen koon muuttaminen ovat ainoat toimenpiteet mitä kiihdytyspumpulle voi tehdä.
    Seuraavat toimenpiteet kaasuun reagointiin ovat sytytysennakoilla kikkailu ja kaasarin step-up jousien vaihtaminen mahdollisesti jäykempiin.

    Jos rasituksen alla selkeästi joku pytty tippuu pelistä, voi vika olla sytkäpuolellakin, piuhoissa, tulpissa tai jakajan kannessa.
     
  4. Weijari

    Weijari Gearhead

    Paljonko siellä on perus- ja kokonaisennakko ilman alipainetta ja maksiennakko alipaineella?
     
  5. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Tämä. Lisäisin listaan vielä sytytyspuolan.
     
  6. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    Mittari näytti 12 nurkilla!
     
  7. FeV-8

    FeV-8 Gearhead

    Mites venttiilijouset? Onko alkuperäiset ja kuoleentuneet? Vai tuliko seetirempan yhteydessä uusittua ja shimmattua? Vois nekin alkaa kuormittaessa päästään läpi jos veltot. Paikaltaan ilman kuormitusta voi jotenkin toimia huonotkin jouset.
     
  8. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Jos kaasarin ja sytkän veivauksella ei löydy apuja, niin bensapumpun käyttötanko voi olla myös kulunut ja kone ei saa tarpeeksi bensaa.
     
    jariha ja Diktaattori tykkäävät tästä.
  9. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    Uudet jouset ja retainerit tuli laitettua.ihan nokalle suositeltu jäykkyys jousissa.
     
  10. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    Pumppu on kyllä uusittu.näkyis varmaan seoksissa jos ei saa kakkua tarpeeksi.kaikki keinot alkaa olla käytetty.
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Tyhmä ajatus vielä tyhmemmältä mieheltä...

    Eihän vaan kickdown-säätö/vivusto oo päässy siirtyyn missään vaihees ja sen takia voima ei välity takapyörille niinku pitäs?
     
  12. C-Body Polara

    C-Body Polara 2nd gear

    Se on ainaki ok. Nii miten lie se kickdown. Pykältääkö se kunnolla pienemmälle?
     
  13. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Täshän on vaihettu melkein kaikki paitti kuski. Eilenhänsä se toimi. Tänään ei me mihkään.

    440 vetää tai ei. Ei ne vaan lakkaa vetämästä yhtäkkiä, taisit parivuottasitten veti paremmin.

    Sissus. Ennen karjasi nytten ei. Olisko vaatimustason kohoaminen syynä moiseen, jos kaikki muu on vaihettu,,..Sutiiko nyt?
     
    Muokattu: 2.6.2018
  14. hzemax

    hzemax Double Gearhead

    Ootko kattonu koskaan jakajan kärkiä?
     
  15. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Millainen perävälitys autossa on ?

    IS
     
  16. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    No ei kuulosta tyhmältä.kaasari oon vaihtanut ja ei kickdown kyllä toimi niinkuin pitäis.toimii kyllä kun aivan pohjaan survoo,mutta pienemmällä kaasun polkaisulla ei esim.3 vaihteelta hae kakkosta!mutta eipä tuo vaikka pakkoykkösellä paikaltaan yrittää lähteä niin säväytä mitenkään.pienestä vauhdista kun polkaisee suht hyvin irtoaa.ongelma on vain tuo paikaltaan lähteminen.
     
  17. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    siinä on ignitor kärkien paikalla.kärkiä en oo takasin vielä kokeillut.2.9 välitys ja sure grip lukko.
     
  18. jhm1978

    jhm1978 1st gear

    ei suttaa.ei kuskin vaatimustaso ole muuttunut.kunhan olis niinkuin ennen,silloin sai sutimaan jos tahtoi.tuohan on museoauto eikä tarkoitus ole rääkätä mitenkään.kunhan vain tietäis et voimaa on halutessa.nyt olen muuten tyytyväinen,paitsi paikaltaan kiihdytys on aneemista.
     
  19. Weijari

    Weijari Gearhead

    Mites ne oli ne ennakot Sytkässä? Perus, kokonais ja maksimi ja kuinka aikaisin antaa kokonaisennakon?
     
  20. Jora78

    Jora78 Gearhead

    No ei se kyllä tolla perävälityksellä kauheen herkästi viivalta irtoo!!
    Tosin kierrokset on mukavan alhaalla kovemmillakin vauhdeilla.
    Itse palasin 3.23 välitykseen,alkoi puuduttamaan meteli kabiinissa 80 vauhdissa,sitä ennen oli 3.91 välitys.
    Kyllähän se paikaltaan lähtö huononi.
     

Kerro tästä muillekin!