Mopar 55-61 promofilmejä VCD:nä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Anonymous, 8.10.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mulla on siipimoparisteille kiinnostavaa materiaalia noin parin tunnin edestä Video CD:nä (2 levyä), joho on koottu alkuperäisiä Chrysler Corporationin 1955-61 Forward Look-ajan mainosfilmejä ja testejä.

    En tiedä näiden alkuperää, mutta kysyisin, ei kai tällaisille vanhoille mainosfilmeille ja testeille ole olemassa tekijänoikeutta? Kun ei myyntiesitteiden kuvissakaan lue mitään copyrightiä..

    Jos ei estettä, niin olisko joku kiinnostunut saamaan kopioit noista pientä palkkiota vastaan lähettämällä pari 700MB CD-R:ää, jotka paluupostissa sitten tulee VCD:einä? ML
     
  2. fisu

    fisu Gearhead

    mulle ainakin sopisi tuollainen mainiosti :wink:
     
  3. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Mulla on 55-61 Mopareista mainoksia videolla, jotka tilasin englannista. MUTTA KYLLÄHÄN TOI VCD KIINNOSTAA!! Pistä privaattia!

    Saattaahan se olla, että mainokset on tarkoitettu "vapaaseen levitykseen" ,juuri sen takia, että ihmiset näkis niitä..?? Eikös ne ole kuitenkin niitä Ross Roy Inc'in julkasemia hommia?

    Mielestäni tekijän oikeudet poistuvat 50vuotta tekijän kuolemasta..?

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Crown57 2003-10-09 07:20 ]</font>
     
  4. Simo

    Simo 1st gear

    tervehdys vaan Marko,

    kyllä nuo dvd:t kiinnostaa.
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Eikun VCD, ei ole sama kuin DVD.

    VCD on CD:lle poltettu videota(74/80 minuuttia, 650MB/700MB), kun taas DVD mahtuu tavaraa 4GB ja sitä luetaan ihan eri aallonpituuksisella laserilla. DVD-soittimella(joillakin) pystyy lukemaan VCD:tä, mutta DVD:tä ei pysty lukemaan cd-soittimella.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    Juuri näin VCD:stä... Simo tais jo tunnistaa mut..:smile: Olen alkuperäinen postaaja. Eli kun joku haluaa kopiot noista VCD-levyistä, niin mailaa seuraavaan osoitteeseen, niin puhutaan yksityiskohdista (korvaa (a)-merkki oikealla @:lla): marlon(a)softhome.net

    Pisimmät pätkät noissa on Test Track, jossa '57 Chryslereitä ja Imperialia verrataan muihin merkkeihin ja chief engineer Bob Rodger esittelee perusteellisesti '60 300-F:n. Välissä on lyhyempiä mainoksia. Ehkä joku on jo nähnyt noita jossain? ML
     
  7. Simo

    Simo 1st gear

    Sorry vaan sekaannus noiden fileiden välillä, mutta milläs tuota VCD:tä sitten katsellaan? Komputterissani IBM P30A on kyllä dvd-asema, mutta toimineeko tuo?

    Minulla taitaa olla noita filmejä huonolaatuisella videolla. Testiradan hiekkatiellä ajavat muut merkit lepikköön, mutta Moppet menee niin kuin ei mitään... :smile:
     
  8. Pasi Hovila

    Pasi Hovila 1st gear

    Pistäppä privaatti viestillä osoitetta mihin lähettää cd:t.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    En voi lähettää privaattipostia, kun en oo jostain syystä toimeutunut rekisteröitymään tänne.. mailaa tuohon yo. emailiin ja korvaa se @ siihen väliin..

    Simo wrote: "milläs tuota VCD:tä sitten katsellaan? Komputterissani IBM P30A on kyllä dvd-asema, mutta toimineeko tuo?" -Kait siinä DVD-katseluohjelmassa pitäis olla "Open file"-jutska ja valitse tiedostotyypeistä VideoCD (*.dat), niin jo pitäis luonata.. ML
     
  10. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Mullakin on koneessa DVD asema ja powerDVD ohjelma, jolla pystyy kattelee VCD:tä. Tietääkseni ihan cd asemallakin pystynee katsomaan..? Kuitenkin VCD vs VHS , kuva ei enää huonone, kun on digitaalisessa muodossa...
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    voiko joku laittaa jakoon esin dc++:n jollekkin hubille, niin onko tietoo onko joku hubi USA CAR myönteinen...
     
  12. Crown57

    Crown57 Gearhead

    Minulla on mpg muodossa pari vanhaa automainosta . . Lucy & Ricky '59 Ford Retractable ja Cadillac '57 ..

    Jotakin noita Imperial mainoksia on Imperial clubin sivuilla

    http://www.imperialclub.com

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Crown57 2003-10-10 09:48 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!