Mopar 60

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja roope68, 30.9.2009.

  1. roope68

    roope68 Gearhead

    Mikä olis paras tapa vaihtaa lattiapellit autosta toiseen?
    yhdessä osassa vai 2-4 ,onko joku tehnyt jotain vastaavaa?
    olis kiva saada jotain neuvoja!
     
  2. rokki383

    rokki383 Gearhead

    no en oo koskaan koko lattiaa vaihtanu mutta ite koittasin ruveta poraamaan pistehitsejä auki pistehitsien purku poranterällä, näitä saa esim biltemasta tai motonetistä tms, en nyt osaa sanoa että minkätyyppiset lattia rakenteet sun rojektissa on mut jos se on sama kun hieman uudemmissa mopareissa niin lattiat on kuitenki ainaki 3:ssa osassa, yks katko on takapenkin etureunan kohdalla, seuraava etupenkin alla eli osiksahan se menee, mutta mitä vähemmän osia niin sitä vähemmän hitsaamista, jos saat lattian irti pistehitseistä niin ehjä lattia pitäis periaatteessa osua kohtuu pienellä sovittamisella vanhan tilalle. siis pitäis :rotfl: kasausvaiheessa pistehitsit minä ainakin hitsaisin migillä ja ns tulppahitseillä kasaan, onnea ja menestystä, tue kori kasaan jollain ennen lattian ja tukirakenteiden purkua
     

Kerro tästä muillekin!