mopar 91/4" apuja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja slantman, 28.6.2008.

  1. slantman

    slantman 3rd gear

    mitenkä vetoakselit on lukittu? ja paljonko kuuluu olla välystä sisään/ulos suunnassa? nyt on pyörästä kiskoen noin 2milliä klappia... ylös /alas on tiukka. perä on levylukollinen, jos sillä on merkitystä.
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Tasauspyörästön sisällä vetarien päissä on c-sokat. Että ne voi irroittaa, on tasauspyörästön keskitappi irroitettava ja sillä taas on toisessa päässä poikittainen lukituspultti. Keskitapin ollessa irroitettu, työnnät vetoakselia sisäänpäin ja otat c-klipsin irti varoen pudottamasta sitä. Sen jälkeen nykäiset vetarin ulos ja sama toisella puolella.
    Tuo päittäisvälys vaikuttaisi olevan ok, eriävät mielipitet huomioidaan 8)
     
  3. slantman

    slantman 3rd gear

    Kiitos neuvoista, epämääräisen äänen takia huolestuin, syynä olikin jarru rummussa pyörinyt joku?? ehkä kivi, mutta rohina hävis ainakin. eli ei tarvii ainakaan vielä pistää perää osiks
     

Kerro tästä muillekin!