Mopar 9varttisen kavennus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja dart -66, 19.3.2010.

  1. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Onko ongelmia vetarien kanssa tai muuta huomioitavaa, ennenkuin alan edes enempää ajattelemaan tuollaista operaatiota? Eihän ole samat poorit kuin 83/4:ssa?
     
  2. kinde

    kinde Gearhead

    Karpiola vaihtaa laipat vetariin kuin vetariin. Kuulemma helppoa kuin heinän teko. Viet sinne ja sanot mitä haluat. 9 1/4 on helppo lyhentää putkia sisäpäästä. Helpompaa kuin heinänteko. :rotfl:
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Noi vetarit missä vetari on osa laakeria on pikkasen haasteellisempia kuin kartiolaakereilla olevat.
     

Kerro tästä muillekin!