Mopar A-body apumiehen taustapeili

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Bowtie, 18.9.2024.

1. Bowtie

Bowtie Double Gearhead

Onko mistään löydettävissä mittoja missä kohdassa A-korin alkuperäinen apukuskin oven taustapeili sijaitsee? -69 Service Manual mulla on, mutta siitä en löydä peilistä mitään tietoa, liekö sitten jossain assembly manualissa mainittu... Jos jos joku neliovisen auton omistava jolla on orkkis taustapeili voi ottaa vähän mittoja, olen erittäin kiitollinen! Kiinnostaisi myös onko ovipellin sisäpuolella joku vahvike estämään peilin heiluntaa? Mun auto on -69, varmaankin -67-69 ainakin on sama peili, luultavasti myös -70?

2. kippis

kippis Gearhead

Emmä kyllä koskaan ole mistään mitään tietäny mut,
    kylhän sinne tulee sellanen pelti oven sisäpuolelle mikä on kokolailla sen peilin kiinnitysjalan muotoinen. Tukevoittaa juurikin.
    https://www.early-birds.ca/part_2352_2501_2505-399739.html
    Ja peilin paikan laittasin, ja olenkin laittanut, tosin c bodyyn, samaan kohtaan kun kuskinpuolella. Hyvin on näyttänyt.

Muokattu: 18.9.2024
  3. maxvo2

maxvo2 Double Gearhead

Niin Öörli A-koppaan kuin C-koppaan juurikin samoilla perusteilla olen asentanut repsikan peilit kuin Kippis.

Kerro tästä muillekin!