Mopar BB ja ruostuvat työntötangot

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Mopuristi, 13.10.2011.

  1. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Purin konetta ja huomasin, että työntötangot aika kovasti ruosteessa. Pitäiskö ne maalata? Vai mitä pitäisi tehrä ettei ne ruostu enää jatkossa. Työntötangot oli asennettu toukokuussa. Kosteus vähenisi ehkä koneen sisältä jos muistais ottaa öljykorkin ja huohotin letkut välillä irti.
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Perin hämärää, ei oo ollu moista probleemaa ikuna.
     
  3. Mopar

    Mopar Gearhead

    Perin outo, kyllä siellä sen verran öljysumua on, ettei maalaushommiin tarvii alkaa.
     
  4. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Niihän sitä luulis, mikään muu ei ole ruosteessa kuin noi tönärit, onneks syöpymät ei ole kovin syviä. Tätä ilmiötä ei ole ollut koskaan ennen, nyt oli vaihtunu tönärit, imusarja ja kannet.
     
  5. dodmike

    dodmike 1st gear

    työntötangot

    mul oli sama juttu,kun aukaisin venttiili kopan huomasin et oli ruosteen alkua.
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Mitäs matskua teidän tönärit on ja mitä polttoainetta käytätte?

    Voisko ollavaikka alkoholia sen verran paljon et ruostuttaa/hapettaa tönärit sen materiaalista johtuen?
     
  7. dodmike

    dodmike 1st gear

    tönä

    98 oktan.oiskohan pientä kannen vuotoa et pääsis vettä öljyyn.vaikea sanoa enneku purkaa kannen ja tsekkais.oiskohan öjyn laaduissa jotain eroa.
     

Kerro tästä muillekin!