Mopar HEI muutos ja MSD Blaster 2

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja VintageSpeed, 24.4.2015.

  1. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Olen tekemässä HEI muutosta moparin isolohkoon. Hankin HEI moduulin ja Blaster 2 puolan.

    Kysymys: Tarvitseeko tuo Blaster 2 etuvastusta tuon HEI modulin kanssa? Olen ymmärtänyt että HEIssä olisi sisäinen vastus tms mutta varmaa tietoa en löytänyt.
     
  2. Herje

    Herje Double Gearhead

    Itellä ei ole etuvastusta. Hyvin on toiminu.
    Hei mokkula ja blaster2 puola. sytkälle tulee virrat releen kautta.
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Eipä ole itselläkään HEIn ja Infernopuolan kanssa ja releen kautta täälläkin sähköt suoraan akulta sulakkeen kautta. Hyvin kiekuu 360 +6000rpm :rotfl:
     
  4. Degenerated

    Degenerated Gearhead

  5. VintageSpeed

    VintageSpeed 3rd gear

    Ostin tuon 8202 puolan. Millaista relettä olette käyttäneet, perus motonet kiina relettä vai jotain järempää?
     
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Joku moponetin rele se oli minkä laitoin.
     
  7. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Ihan juuri sitä Motonetin perus kiina relettä, se 30A riittää paremmin kuin hyvin ja mulla muistaakseni 30 tai 25A sulake. Ja 6 mm2 piuhalla.
     

Kerro tästä muillekin!