1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Mopar isolohko kansiremppa

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kruisaaja, 8.1.2017.

  1. kruisaaja

    kruisaaja 1st gear

    Tai itseasiassa lähinnä kansipahvien vaihto,venttiilejä ei vielä tarkistettu.Vinkkejä?


    30 tml ajettu 1977 nelisatanen.
    Miksi kannentiivisteessä ei ole pakosarjan puolella vesitilan välillä lohkossa ja kannessa reikää,ei orkkiksessa peltisessä,eikä uudessa.
    Onko joku tiiviste mitä ei tarvitsisi jälkikiristää sisäänajon jälkeen mikä? mistä?
    kansia ei ole ennen avattu,eli ei ole tietenkään porattukaan,nyt luulin kansipahvien hajonneen,mutta ei oikein
    näkynyt jälkiä moisesta,kannet varmaan kannattaa joka tapauksessa plaanauttaa.
    meneekö orkkis kansipulteilla vai pitääkö vaihtaa mitään viritystä ei tehdä kansille.
    vinkkejä projektiin kiitos....
     
  2. rb

    rb Gearhead

    Mistä päädyit siihen ajatukseen?
     
  3. 440Mag

    440Mag 2nd gear

    Jos käyttää noita perus tiippareita, 1009, 1039, tai peltisiä niin ei tarvitse jälkikiristää. Ja orkkis kannenpultit voi käyttää uudestaan.

    Suosittelen peltitiivistettä, muuten laskee puristus entisestään siitä kuinka matala se jo alunperin on. Taso kannattaa ainakin kannesta ajaa sileeksi sekä lohkosta jos epäilyttää.
     
  4. kruisaaja

    kruisaaja 1st gear

    Puhalsi pikkasen nestettä korkin juuresta ajon jälkeen muutaman kerran,neste oli myös maitokahvin väristä
    ja ylävesiletku oli kivikova.
     
  5. LPV

    LPV 2nd gear

    Taitaa painaa jostain sylinteripaineet öljykanavaan ja sieltä veden sekaan.
    Mulla (ja monella muulla) oil aikoinaan uudehkossa Neonissa tuollainen vika.
    Paranee tiivareiden vaihdolla, kansien oikaisu suotavaa jos ei pakollista...
    Näkyykö öljyn seassa vesi-vaahtoa?
     
  6. kruisaaja

    kruisaaja 1st gear

    Ei venttiilikopissa eikä tikussa,öljyjä en ole vielä poistanut,etten vielä tiedä.
     

Kerro tästä muillekin!