Mopar Kärjettömän sytytyksen asennus???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Eemeli.Stenstrom, 16.4.2017.

  1. Eemeli.Stenstrom

    Eemeli.Stenstrom 1st gear

    Eli otsikon mukaan tarvis apua kärjettömän sytytyksen asennukseen. Coronet 67 kyseessä ja koneena toimii 360 jostain 70-luvun alusta. Ja tuli siis ostettua kärjetön sytytys setti. (tietenkin se halpa kiinalainen minkä mukana ei minkään näkösiä ohjeita tullu) En varmaankaan oo eka kuka on tän systeemin modannu pikkulohkoon ja kysyn siis kun netistä löytyvän kaavion mukaan sytkäboksilta lähtee neljä johtoa mistä kaks menee jakajalle, ja yks puolan miinukseen ja viimenen vastukselle. Vastukseen tulee myös toinen piuha puolan plus navasta ja vastukselle pitäis tulla toiseen päähän virta sillon kun on virrat päällä ja toiseen päähän vastusta virta sillon kun starttaa. Eli mistä ootte vastukselle vetäny virtapiuhat? Suoraa virtalukolta vai jostain muualta?? Nyt neljättä päivää tapellu sytkän kanssa ja rupee kiinnostus loppuun. Hienoo tämmönen kun ei mistään paljoo tiiä mitään eikä kukaan osaa auttaa...
     
  2. palotila

    palotila Gearhead

    Lähetä sp-osoite vaikka yv:llä, mulla on yksi kuva joka ehkä auttaa. En osaa liittää kuvia tähän.
     
  3. Herje

    Herje Double Gearhead

    Onko x-racer?
     
  4. Eemeli.Stenstrom

    Eemeli.Stenstrom 1st gear

    Ei kun proform.
     
  5. Herje

    Herje Double Gearhead

    Pitääpä penkoa tallia.
    Mulla tuli muistaakseni joku kaavio mukana
     
  6. Herje

    Herje Double Gearhead

    Hetkinen. Et sinä tarvii sitä etuvastusta.
    Otat vaan sytkälle virrat releistetttnä niin pitäis rokata.
    Jakajasta kannattaa myös tarkistaa ilmarako.
    Ja akkuun kunnolla virtaa
     
  7. palotila

    palotila Gearhead

    Löysin ja lähetin kaavion, tarkista että syttyboksi on kunnolla maassa kiinni.
     
  8. Herje

    Herje Double Gearhead

    Ja sitten kun se palaa ostaa HEI-moduuli hoitamaan sytkäboxin virkaa.
    On nuo mopar boxit ollu tähän asti hirveetä kusipaskaa. :poff:
     
  9. Eemeli.Stenstrom

    Eemeli.Stenstrom 1st gear

    Nonii ihmekkään ku ei kipinää tullu... Otin toisesta 360 koneesta alkuperäsen ECU boksin nii joha räjähti käyntii! Eli kiinan boksilla heitetään vesilintua ja hommataan moparin tilalle. ;)
     
    Herje tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!