Mopar kartiolukitteisen jarrurummun irroitus ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja koni, 13.10.2003.

  1. fisu

    fisu Gearhead

  2. tomimk

    tomimk 1st gear

    Kampeat rumpua reunoista jännitykselle, sitten tunnin verran pajavasaralla rummun kehälle pulttijaon puoleiselle reunalle keskiötä kohti (vasaroimisen voi lopettaa rummun irrottua, ei ole pakko jatkaa koko tuntia)
     
  3. koni

    koni 1st gear

    Nyt muuten näyttää siltä, että ilman lämpöä ei irtoa. Ulosvetäjä joka on siis todella järeää mallia oli kiristettynä metrisellä jatkovarrella niin, että alkoi vetarin pää jo mennä solmuun. Lekaa on rumpuun annettu niin paljon, että hiki lentää. Ei voi käsittää miten on noin piukassa..

    Ja sillä seisontajarrulla tuskin tässätapauksessa on merkitystä koska on mallia kardaanijarru..
     
  4. coupedeville

    coupedeville Gearhead

    Vanha kunnon hienosäätö leka auttaa aina pulassa.
     

Kerro tästä muillekin!