Mopar kytkin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 69, 20.7.2019.

  1. 69

    69 Gearhead

    Hei vaan kaikille! Otin eilen pienen burniksen dartilla, kolmosvaihteen jälkeen kytkin ei enää toiminut, jotain meni rikki.
    Nyt tarvii ostaa uusi kytkin paketti, mikä olisi hyvä ja mistä kannattaa ostaa?
    Eli viritetty pikkulohko, 10.5" vakio kytkin (ei kestä). Ja a-833 manuaali.
     
  2. kari6767

    kari6767 3rd gear

    Centerforce ja us-parts
     
  3. 440Mag

    440Mag Gearhead

    https://www.summitracing.com/parts/mcl-75209/?tab=Overview

    Toi on mulla toiminu tehokkaissakin isolohkoissa.

    Centerforcesta jumittaa ne keskipakolimput ja pahimmillaan hajoaa moottorista jotain epätasapainon vuoksi. Lisäksi vaatii jengaa toimiakseen ja ei välttämättä tykkää jos paljon alavääntöä=luistaa.
     
    xarper tykkää tästä.
  4. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Centerforce dual friction toimi hyvin n. 500 heppasen 440-perässä
     
  5. 454440

    454440 2nd gear

    McLeod RXT Twin Disc. Kestää ainakin itsellä +1000 Nm ja on hyvä tuntuma ihan normi ajossa.
     
    Muokattu: 22.7.2019
  6. 69

    69 Gearhead

    Laitoin 440Mag suosittelemaan McLeod kytkimen.
    Hyvältä vaikuttaa!
     

Kerro tästä muillekin!