Mopar lamppu

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja mikki, 12.2.2008.

  1. mikki

    mikki 1st gear

  2. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Mitäs moisella tuotteella olis hintaa?
     
  3. sixpack

    sixpack Gearhead

    ompahan komea! kerro hinta
     
  4. bbu-26

    bbu-26 3rd gear

    kuin myös hintaa jos sais tietää 8)
     
  5. mikki

    mikki 1st gear

    Tarjouksia tulemaan :eek: . Sixpackille on menossa yks ainakin.
     
  6. Käkö

    Käkö Gearhead

    Tarjoon euron heti, käteisellä...

    Ei vaan, kerro ihmeessä millä hintaan tommosen saa?
     
  7. tooke

    tooke Gearhead

    Mulle kans, jos nuita järkihinnalla suapi.
     
  8. mikki

    mikki 1st gear

    Muutamia lamppuja tulossa parhaat tarjoukset noterataan .Näitä ei kaupasta saa ja myyntiin ei tuu kuin joitamia kappaleita. Jos kiinnostusta riittää niin myös moparin M kirjain lamppuja tulossa.
     
  9. R/F

    R/F 1st gear

    Hintaa lampulle kertyy noin huntin verran puukuorilla ja alsakuorilla kolmisenkymppiä enemmän. Nyt tehään yks kymmenen satsi ja seuraavasta ei tietoo. Nyt tulossa myös muutamia Moparin M-kirjain lamppuja, joiden hinta lienee melkein samassa. Lampun mitat noin 820*290mm.

    Ps. Vain nopeat voivan kyseisen tuotteen noutaa.

    Pistäkää yv:tä tuleen, jos moisia haluutte.
     
  10. mikki

    mikki 1st gear

    Joopa Joo onko lampuille ostajia ,pitäs tietää montako tehdään vai tehhäänkö yhtään. :eek:
     
  11. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Olen laittanu yv.tä. mutta jos ei ole tullu perille,
    niin soitappa mulle 040-7552150.
     

Kerro tästä muillekin!